Nytt material/skiva släpp av Disturbed för dom som lyssnar på Hårdrock...
Spotify länk:
The Lost Children
Spotify länk:
The Lost Children
Vilken bild tänker du på? Jag har inte hittat några regelrätta porer, typ instängda luftfickor i aluminiumet under portningen men visst är de gjutna ytorna väldigt grova orginal. Det ju bara grovavverkat just nu. Väntar på flexislang och sliprondeller sen ska det jämnas till. Jag är långtifrån klar.Kul med lite bilder Kalle.
Vilka porer det va i den cyllen, brukar cr 500 se ut så?
Antar att kompressorn få jobba lite med den filen?
Jag får leka i snön vecka tre. Då blir det Vemdalen med familjen och förhoppningsvis Goffe också. 1750 kr för en stor 8+2 bäddars stuga med bastu, braskamin mm (jobbets stuga)
Jaaaa, Monsterkawa!! Men en cross är väl sällan en investering
24 km.... För långt för Torsvik och för kort för Nässjö... Bankeryd? Ska du rolla o pensla på Anza?
Ser ut att lösa sig med arbete Dock inte mycket ledigt.. Men snart slipper man köra 91,1km två gånger om dagen. Det blir 24,2km två gånger i stället. Kan dock inte säga var än då jag inte skrivit under något än.
Ni får gissa på onsdag.
Tänkte precis fråga om det var några vintersportare här inne...jag sitter och funderar på vart man ska ta sej i vinter.
Verkar bli nånstans i Sverige med polarna iaf så alla tips mottages tacksamt.
Vilken bild tänker du på? Jag har inte hittat några regelrätta porer, typ instängda luftfickor i aluminiumet under portningen men visst är de gjutna ytorna väldigt grova orginal. Det ju bara grovavverkat just nu. Väntar på flexislang och sliprondeller sen ska det jämnas till. Jag är långtifrån klar.
Märkena i utblåset är efter grova slipstiftet. Det var bara snabbputsat vid det fotot och därför gropar kvar. Jag har avverkat rätt mycket mer i det hålet sen dess.Kanske inte va så farligt, men såg ut som lite porer i avgasporten, fast det syntes vist bara på bilden där det var slipat/polerat.
Har liten tryckluftsslip hemma typ tandläkarmodell som är smidig att ha när det är trångt, säg till om du vill låna.
Ingen som vet något om blixtens racing i jönköping?
...
Vill inte lämna bort till någon klåpare.
Ja den var riktigt fräsch. Snyggt med svart ram (min e vit) Vettigt pris också. Jag gav 15000 för min privat och den var inte så fräsch.Ser dåligt ut med monster (500cc 2-takt) på blocket just nu i alla fall, EnduroMx hade en i allafall... ser fräsch ut... Köp nu ---> CR500
När köper du cross då?Fel det är en investering för själen !
Märkena i utblåset är efter grova slipstiftet. Det var bara snabbputsat vid det fotot och därför gropar kvar. Jag har avverkat rätt mycket mer i det hålet sen dess.
Är din lilla slip vinklad så att jag kommer åt inne i överströmmarna så lånar jag den jättegärna! Chuck för 3mm stift eller?
Jag ringde både Blixtens och Jönköpings motorrenovering men ingen av dem kunde borra min 500'a iaf. De hänvisade till Stigs i Axvall (Skara) men jag kommer att lämna till Lindome i Gbg.
Blixtens kanske kan borra din cylle. Värt att fråga iaf. Min kräver en stressplatta fastskruvad på topplockets plats för att garantera rundhet vid borrningen.
Tänkte precis fråga om det var några vintersportare här inne...jag sitter och funderar på vart man ska ta sej i vinter.
Verkar bli nånstans i Sverige med polarna iaf så alla tips mottages tacksamt.
Märkena i utblåset är efter grova slipstiftet. Det var bara snabbputsat vid det fotot och därför gropar kvar. Jag har avverkat rätt mycket mer i det hålet sen dess.
Är din lilla slip vinklad så att jag kommer åt inne i överströmmarna så lånar jag den jättegärna! Chuck för 3mm stift eller?
Jag ringde både Blixtens och Jönköpings motorrenovering men ingen av dem kunde borra min 500'a iaf. De hänvisade till Stigs i Axvall (Skara) men jag kommer att lämna till Lindome i Gbg.
Blixtens kanske kan borra din cylle. Värt att fråga iaf. Min kräver en stressplatta fastskruvad på topplockets plats för att garantera rundhet vid borrningen.
Ja den var riktigt fräsch. Snyggt med svart ram (min e vit) Vettigt pris också. Jag gav 15000 för min privat och den var inte så fräsch.
När köper du cross då?
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |