Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

ymmij

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2006
Ort
Nässjö
Hoj
Zx6-R
det gick ganska fort hehe, svängde av mot vaggeryd och körde mot nässjö,lite för högt tempo för mig :skrämd hoppas resten av åkturen gick bra!
 

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky
Hoj
Blackbird
Runningback skrev:
2459527 Har det varit några fler vattenskador spenk? :D

Räckte det inte med "den lilla"? :näsblod Nej för bövelen det har varit lugnt nu ett tag.
Rätt skönt det, har inte riktigt koll än....:rolleyes:
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
NSR_Martin skrev:
2460014
Innan ville jag ha högre kåpglas och slipon, nu vill jag ha kåpglas, slipon, styrdämpare och bra däck.... Känns som det kommer bli billigt...

.


o du kanske vill ha mindre blå-rök...?!
 

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Letar ny
vi behöver nån/några som ställer upp på lite bus o bakhjulsåka till filmen vi håller på med,vi har nämnligen lyckats supa bort en hel del material...twice widell myt spenk kanske??:) ??säg till nån dag
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Fråga goffe och k-man, dom kommer förmodligen tycka att jag ska va med :mattias

Goffe: Med tanke på blåröken kan jag lika gärna fortsätta heta NSR_Martin då...
 

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Letar ny
NSR_Martin skrev:
2462591 Fråga goffe och k-man, dom kommer förmodligen tycka att jag ska va med :mattias

Goffe: Med tanke på blåröken kan jag lika gärna fortsätta heta NSR_Martin då...


ja det får du väl om du vill säg till nästa gång ni kör på gamla e4an då
 

Umiss

Såld =(
Gick med
10 May 2006
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha R6
Såg en gul ducati i stan alldeles nyss, tänkte bara höra vem det var som körde?
Jäkla gott ljud du hade!!
 

thomas_h1

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2006
Ort
Huskvarna
Hoj
Ducati 748S -98, Tidigare Honda Hornet 900 -03(numera skrot), Suzuki 800 Marauder -00 och Suzuki GSX 400 F
Umiss skrev:
2462931 Såg en gul ducati i stan alldeles nyss, tänkte bara höra vem det var som körde?
Jäkla gott ljud du hade!!

Tjena! Det var jag som var inne i stan en vända. Den gick bra din R6 du :tummenupp
 

thomas_h1

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2006
Ort
Huskvarna
Hoj
Ducati 748S -98, Tidigare Honda Hornet 900 -03(numera skrot), Suzuki 800 Marauder -00 och Suzuki GSX 400 F
Ut o åka

Javisst, vi kan sticka ut nån dag och åka. Verkar bli fint väder i helgen...
Men jag kör inte så jättehårt nu. Krockade med min tidigare mc i början av säsongen i år. Bröt ben i bägge händerna. Hade gips på bägge armarna i 4 veckor + 8 veckor till med högerarmen....
Detsutom råkade jag åka dit för fortkörning tidigare i veckan(62 på 50-väg... )
 

Umiss

Såld =(
Gick med
10 May 2006
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha R6
thomas_h1 skrev:
2463346 Javisst, vi kan sticka ut nån dag och åka. Verkar bli fint väder i helgen...
Men jag kör inte så jättehårt nu. Krockade med min tidigare mc i början av säsongen i år. Bröt ben i bägge händerna. Hade gips på bägge armarna i 4 veckor + 8 veckor till med högerarmen....
Detsutom råkade jag åka dit för fortkörning tidigare i veckan(62 på 50-väg... )

Tråkigt att höra! Krya på dig! Har även en broder som krockade för kanske 3-4 veckor sen :(
Det är inte alltid nödvändigt o köra fort :) Brukar ta det ganska lugnt när jag och andréeas är ute här från sporthoj :)
Så det är bara att hojta till när du ska ut och åka!
 

thomas_h1

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2006
Ort
Huskvarna
Hoj
Ducati 748S -98, Tidigare Honda Hornet 900 -03(numera skrot), Suzuki 800 Marauder -00 och Suzuki GSX 400 F
Umiss skrev:
2463376 Tråkigt att höra! Krya på dig! Har även en broder som krockade för kanske 3-4 veckor sen :(
Det är inte alltid nödvändigt o köra fort :) Brukar ta det ganska lugnt när jag och andréeas är ute här från sporthoj :)
Så det är bara att hojta till när du ska ut och åka!
Det ska jag göra! :) Tråkigt att höra det om din bror, hoppas det blir bra med honom!
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Om det råkar bli så att en tjej vill hänga med på hojen, är det nån som har ett skinnställ som kan tänkas lånas ut då...?

Helgen har varit kanon, igår va det fest, tre killar och 8 brudar, just så det ska va, och vad sägs som konststycket med att få med sig tre fina brudar av dom dagen efter i min äckligt sunkiga 740? Fast dom skrämmer mig lite, dom tycker min bil är fin och går jättebra, helt sjukt... Hehe.... Bara hoppas på det bästa.... Snart är kanske mitt liv fulländat alltså :mattias
Ikväll kollade vi först på scary movie, och sedan på orginalet scream, va helt klockren, rekomenderas starkt! Blir skitkul att kolla på scream då, hehe...
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
NSR_Martin skrev:
2465400 Om det råkar bli så att en tjej vill hänga med på hojen, är det nån som har ett skinnställ som kan tänkas lånas ut då...?

Helgen har varit kanon, igår va det fest, tre killar och 8 brudar, just så det ska va, och vad sägs som konststycket med att få med sig tre fina brudar av dom dagen efter i min äckligt sunkiga 740? Fast dom skrämmer mig lite, dom tycker min bil är fin och går jättebra, helt sjukt... Hehe.... Bara hoppas på det bästa.... Snart är kanske mitt liv fulländat alltså :mattias
Ikväll kollade vi först på scary movie, och sedan på orginalet scream, va helt klockren, rekomenderas starkt! Blir skitkul att kolla på scream då, hehe...

HAHAHA, mr lööööve.. :tummenupp

btw, om dem gillade din bil, kan de va så att de är lite farbror bosse över dej martin.. :tungan
 

myt61

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Ort
GBG
Hoj
Honda
Ikon skrev:
2461703 vi behöver nån/några som ställer upp på lite bus o bakhjulsåka till filmen vi håller på med,vi har nämnligen lyckats supa bort en hel del material...twice widell myt spenk kanske??:) ??säg till nån dag

givet:tummenupp bara att säga till
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top