Zeb_Macahan skrev:1.Zeb
2.Emmi
3.Mr-zx7
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Såja, vilka ska med och åka 30 mil på lördag med Old Gixxer-gänget?
//jaG
BENSON skrev:Gott att höra att försäljaren snart är redo att ge sig ut i affären och sälja grejor
Vad ligger du och när ska man komma för att inte bli utkörd efter 10 minuter.....och har du scart på tv:n i rummet?
Puss o kram...
Maverick skrev:Jag ligger på ortopeden.. våning 7.. sal 9..
Kostar ju fan pengar o låna tv.. 40 jälva pengar om dagen!!!! ska nog ta hit sovrumstvn.. eller så ska jag kolla me jobbet om dom kan komma hit me en lite lagom stor tv o video.. men i vilket av fallen så har jag scart på tvna.. något speci du hade tänkt vi skulle hitta på eller??
Zeb_Macahan skrev:utgångspunkt atollen, sedan gränna för upplock av folk, sedan vireda sen tranemo.... långt och kurvigt
//jaG
Maverick skrev:något speci du hade tänkt vi skulle hitta på eller??
Rodentboy skrev:Varken jag eller min plånbok orkar med en så lång tur faktiskt, men jag möter gärna upp nånstans under dagen och kör en bit med er..
Förresten..när kommer OGT till Gränna idag?? Nån som vet?
Zeb_Macahan skrev:Mycket snack - lite åka....
jaja, vi får väl se hur många vi blir, turen blir inte lika lång om vi är få / intresset är svalt. ...
kom till atollen imorgon så tar vi en "lekerydssväng" iallafall!
//jaG
BENSON skrev:(Varför inte ta med dv cameran och filma dej lite...
användbart i nästa film .....som avskräckande funktion.....du ska ju inte skada dej för inget )
hörs framöver.....
Mr-zx7 skrev:Gomorrrrrron.....Gomorrron!!!!
Visst var det du spenk jag mötte vid kanalbron igår eftermiddag ?
Maverick skrev:Tycker de låter som en bra ide.. du få gärna filma mina skador.. alltid lite intressant i efterhand o kunna se sina skador.. o vad man gått igenom...
Du skulle ha varit här nu.. när typ alla sår ligger öppna för luftning innan nyomläggning.. fick se hur de såg ut under en kompress idag för första ggr... där dom tagit musklen från högerlåret.. tjena hej vilket snyggt ärr jag kommer få där..
Ikon skrev:hehe satt o tänkte lite...
Av ordet ETT behöver man bara lägga till 2 bokstäver för att få en hel mening...
ETiaT
det sitter kvar sen igår...tro mig...Carro skrev:Har du redan gått på ölen
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring