Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HOK öppnar nästa helg enligt info. Är en "nybildad?" förening som har hand om det. Den är godkänd för träningsbruk vad jag fattade det som. Alla som betalar medlemsavg. 500kr/år får åka. Öppet 3ggr per vecka. Den infon jag fick av han som är bland de ansvariga för det.
kan kolla mer info om nån är intresserad..........![]()
aJonator skrev:HOK öppnar nästa helg enligt info. Är en "nybildad?" förening som har hand om det. Den är godkänd för träningsbruk vad jag fattade det som. Alla som betalar medlemsavg. 500kr/år får åka. Öppet 3ggr per vecka. Den infon jag fick av han som är bland de ansvariga för det.
Emmi skrev:För övrigt var vi i Bottnaryd idag men kicken gav upp på min baby så jag måste fixa på lördag!
Kolla gärna om de har en hemsida. Men 500 spänn för en "träningsbana"? Aja, är den rolig kan det ju vara värt det.![]()
500 per år är väl inte så mkt?![]()
Ska kolla upp lite mer idag. En arbetskollega som har hand om det så kan kolla med han när han börjar senare idag.
......rampen...
Ingen som ska med till Solshester på söndag om jag får ihop min cykel?
HOK öppnar nästa helg enligt info. Är en "nybildad?" förening som har hand om det. Den är godkänd för träningsbruk vad jag fattade det som. Alla som betalar medlemsavg. 500kr/år får åka. Öppet 3ggr per vecka. Den infon jag fick av han som är bland de ansvariga för det.
Nä, nu måste vi väcka den här mög-tråden till liv!
Var finns ni alla hojåkare, sitter ni i era garage och putsar bara eller![]()
Vi är ett gäng, och då menar jag riktigt tuffa outlaws som ska köra en sväng imorgon eftermiddag i sporthojstempo (diskutabelt?).
Träffpungt Atollen, tid förslag?
Hej på er!
Dra ihop ett gäng & åk till MC-kompaniet i Väring som har öppet hus i helgen.
http://www.mc-kompaniet.se/special_3.htm
Vetefan , är ju minst 10 mil tråkig väg dit i alla fall den vägen jag känner till, kanske nån som känner till nåt krokigare dit ?
Tänkte mest cruisa lite runt Jkp.
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning