Runningback
Loud pipes saves lives...
en desert eagle är alltid en trevlig "liten" bössa .50?
Ja, och jag ska köra 750 så då har du inga ursäkter!Va fan så kan du juh inte bete dig din gammle dementa slarver hahaha
Du den 2:a maj skulle du åka bana på mantorp hörde jag någon viska. Då blir vi iallfall 2st Gixxer i snabb gatgrupp HEHE
///micke
Nä, .44mag .50 är rätt svår att få licens på i Sverige + att ammon är dyyyyr!en desert eagle är alltid en trevlig "liten" bössa .50?
Ja, och jag ska köra 750 så då har du inga ursäkter!
Nu går pengarna till en sån här i alla fall, hehe:
Klart vi ska till Tranemo så snart det är lite värme och grusfritt!! Kommer du på Hannas fest? Mr Mike och sambon är också välkomna!Shit! Vilken "fälthaubits"..! Den där kan man kalla en rejäl "bössa"...
Snart väder så man kan ta en sväng till Tranemo!?
//Flying Finn
Vad har du för däck på Gixxern? Min 750 står på Bridgestone BT-002 Race för tillfället. Superskönt framdäck med sladdigt som fan bak :-SMr_Mike skrev:Mantorp...
Klart vi ska till Tranemo så snart det är lite värme och grusfritt!! Kommer du på Hannas fest? Mr Mike och sambon är också välkomna!
Vad har du för däck på Gixxern? Min 750 står på Bridgestone BT-002 Race för tillfället. Superskönt framdäck med sladdigt som fan bak :-S
Klart vi ska till Tranemo så snart det är lite värme och grusfritt!! Kommer du på Hannas fest? Mr Mike och sambon är också välkomna!
Nä jag blir inte med på däckbeställning. Hannas 30-årsfest är den 10 majFest när var hehe.????
Just nu sitter det något som förra ägaren krängt på. AVON vilken skit. Ska lägga på Pirelli Diablo Corsa nästa vecka. du vill inte vara med och beställa ett set ifrån www.rodamoto.es då???
///Micke
Hannas 30-årsfest är den 10 maj
Jajamän! Har du inga planer den 10e maj så kom hit på fest!VA!? Kände jag den ljuva lukten av öl å sprit?
Kom över nu på lördag den 19e då! Det kommer några fler från Vaggeryd då men det blir lite lugnare och troligtvis utgång efter.Fasen oxå... Fel datum ju!? Då har min sin 25-årsfest!
//Flying Finn
Kom över nu på lördag den 19e då! Det kommer några fler från Vaggeryd då men det blir lite lugnare och troligtvis utgång efter.
Ja, och jag ska köra 750 så då har du inga ursäkter!
Tobbe kommer ner från Uppsala med sin kryss10a oxå så jag lär bli ordentligt frånåkt då alltså Jag får stressa de gatreggade literhojarna då bara.Kul, en styck grön jävulsmaskin ska kämpa för att nå 300+ ärliga på rakan. Klarade Papunen det förra året så borde jag väl göra det iår...
/ Jens - Instruktör Actionpics
Kul, en styck grön jävulsmaskin ska kämpa för att nå 300+ ärliga på rakan. Klarade Papunen det förra året så borde jag väl göra det iår...
/ Jens - Instruktör Actionpics
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |