Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Någon/Några som är sugna på en runda idag, blir första turen för mig på nästan 2 veckor (Känns de som i alla fall) så måste passa på när de väl är väder för de... Kan ta de när som i princip då man fortfarande får njuta av ett par dagars semester än... Men helst innan de blir för sen eftermiddag.

So any takers ?

*Inga napp från någon*

Tar Sommen rundan över Malexander idag och passar på och ta en lång en då...
 
Last edited:

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Snart lördag och BBQ!!! Har precis köpt en låda Miller, grillkol och gjort en stor batch Coleslaw samt förberett for vitlöksbaguetter. Jag kommer att göra nån form av potatis i ugn (klyftor eller liknande) och det finns fler plåtar om ni har med er sånt.
Kommer att bli så najs! :tummenupp

inbjudan är fortfarande öppen för alla här i tråden. Ring 0707-278147 för vägbeskrivning. Välkomna från kl 16.00
 
Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Ja jag var iväg på en runda idag, runt Sommen synd att man inte hördes tidigare... dock kanske du jobbat tills nu så ?!

Lördag ser nog fullbokat ut för min del och Söndag blir de nog lite åka med Geggmoppen.. :D
 

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
Snart lördag och BBQ!!! Har precis köpt en låda Miller, grillkol och gjort en stor batch Coleslaw samt förberett for vitlöksbaguetter. Jag kommer att göra nån form av potatis i ugn (klyftor eller liknande) och det finns fler plåtar om ni har med er sånt.
Kommer att bli så najs! :tummenupp

inbjudan är fortfarande öppen för alla här i tråden. Ring 0707-278147 för vägbeskrivning. Välkomna från kl 16.00

De e typiskt att detta krockar med annat..! :näsblod Vi är bortbjudna sen en tid tillbaka. Men "nästa" gång ska jag haka på! :nicka

Om inte annat, så kanske vi kunde dra ihop nån form av "Sporthoj's Pub" vid tillfälle till hösten..? :yoparty

Ha en riktigt trevlig grillning imorgon!!! :) :öl :rock :dricka :Rockbanan :fyllisar :smasha :crash :lol :dricka :2cool :tuttar :dricka :banana :öl :hej :trött

//Flying Finn
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Var kör du cross nånstans Rav3n?

Tja hittils har de varit lite olika.. Men Sjöstorp var vi i igår (blött som tusan), sen så har vi hittat ett stället i Bottnaryd som var trevligt efter lite tips...

Sen så har man kört Stopté i Eksjö, sen funderade vi på att testa Enduro slingan i Norrahammar nån dag. Sen var de en annan polare som tipsade om en bana i Ulricehamn som skulle vara bra.

Sen hittade vi en bana som verkade nice i Tranemo... Så blir lite spritt.. :D
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Har du plats över på flaket åker jag gärna med nån gång Rav3n så får vi se om tvitakt eller traktor e snabbast :tummenupp
Ska bara packa om gafflarna (fattas 3 dl 5w-gaffelolja i förrådet) :huvet
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Körde en riktigt trevlig runda idag. Från macken i Forsheda ner till Bolmsö för att åka lite färja i solskenet. Fortsatte sedan mot Lagan och därifrån riktigt fin väg upp till Bor och sedan transport till fik i Värnamo. Tror jag blev lurad, köpte en bögbulle och en cola för 63(!?!?!)kr. Sedan Forsheda för att packa ihop för att ta sig upp till Huskvarna.

Bögbullen fick mig att börja svamla men som tur va satt jag breve lill-dennis som snabbt fick mig tillbaka till normalläget. :hihi

Danne får nu komplettera med bild :)
 

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1 -16 KTM SX-F 250 -13
Körde en riktigt trevlig runda idag. Från macken i Forsheda ner till Bolmsö för att åka lite färja i solskenet. Fortsatte sedan mot Lagan och därifrån riktigt fin väg upp till Bor och sedan transport till fik i Värnamo. Tror jag blev lurad, köpte en bögbulle och en cola för 63(!?!?!)kr. Sedan Forsheda för att packa ihop för att ta sig upp till Huskvarna.

Bögbullen fick mig att börja svamla men som tur va satt jag breve lill-dennis som snabbt fick mig tillbaka till normalläget. :hihi

Danne får nu komplettera med bild :)

I Värnamo tråden :D
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Nån som har en eller ett par pingisbollar och kan ta med till Grillfesten ikväll??

beer-pong-distractions1.jpg

http://wikibeerpong.com/
 
Last edited:

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Nej, jag ska göra gag-balls på alla som kommer med dåliga skämt ;)

Fy f..... +23'C och sol och man jobbar till 15.00 :gråta
 
Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Har du plats över på flaket åker jag gärna med nån gång Rav3n så får vi se om tvitakt eller traktor e snabbast :tummenupp
Ska bara packa om gafflarna (fattas 3 dl 5w-gaffelolja i förrådet) :huvet

Absolut finns de det, får väl droppa ett mess per SMS när vi planerar att åka ut så är de välkommen att haka på om du vill och kan... Striden mellan TviTakt eller Traktor tror jag i detta fallet avgörs med din längre erfarenhet av åkande på dessa cyklar.. :D

Men du är välkommen ändå... :tummenupp :krama
 

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 640
Buhu, nu är jag trött på att hojfan inte startar.
Efterlyser någon som kan hjälpa mig byta batteri i hojen nu i veckan då jag är liten och helt värdelös på att skruva. :(
 

Jensen

Pickenoutlaws. Dom känner mig va!
Gick med
28 Jul 2004
Ort
Skillingaryd
Hoj
KTM 690 SMC-R & KTM 150 SX
Buhu, nu är jag trött på att hojfan inte startar.
Efterlyser någon som kan hjälpa mig byta batteri i hojen nu i veckan då jag är liten och helt värdelös på att skruva. :(

CBRen vet jag av egen erfarenhet att den är smidig att rulla igång, även om man är själv :) Kan ju funka som en nödlösning om du ska ta dig till K-Man för att få problemet löst t.ex.
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Har man inte fått igång den i Dunkehallabacken så får man aldrig igång den :D Lycka till på tentan idag Madass! Jag är ledig mån-ons (men åker bort över dan på ons. kvällen funkar). Vi fixar ditt batteri då eller ikväll om du vill. Hör av dig bara, mitt nummer finns i tråden

Tack till er som kom igår! Mycket trevligt :tummenupp
 

Bifogat

  • Grillen500.JPG
    Grillen500.JPG
    45.3 KB · Visningar: 44
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top