Är gafflarna klara och återmonterade? Vad kostade det? *nyfiken*
När åker du ut? Jag slutar 15 och borde eg bygga klart min AF så jag kan joina dig på riktigt men det hade varit kul att se lite wheelies
Vad har du för framdrev? Jag tror att min AF kommer att drevas 15-41. Vet inte alls hur det blir
Familjen åker iväg imon och är borta över hela påsken så nu kan jag ägna all fritid åt bygget om inget roligare kommer emellan. Bastu med Räv3n lockar och kanske Elmia-mässan...
Nån som skulle dit eller?
Nae gafflarna skulle vara klara imorgon, priset skriver jag efter. Dock känner jag nu att jag skulle gjort det själv
Vet inte vilken tid men blir nog på eftermiddagen. Skulle vara sjukt kul att ha någon att åka med sen
Framdrevet är det som är original men vet inte hur många kugg. Bakdrevet bytte jag från 48 till 43 så lite snabbare måste den gå nu och kanske lite bekvämare att åka med
Got damn man blir sugen på att skaffa motard hjul, får nog ta och buda på de senaste ja hittade på blocket som passar rakt av på CRF:n. Så får man hoppas på de bästa... Vad är optimal drevning på motarden för gatan ?!
Beror väl på vilken typ av körning man tänkt sig och hur mycket man trimmat, hehe. Bara att prova sig fram. Drev är rätt billiga, även om de inte brukar ha högre drevning hemma på hyllan så ofta. Jag fick beställa mitt 45-drev men 15-drevet fanns nog hemma. Tror 500'an har 14-50 orginal. Mitt motardchassi har nog ett 41-drev på navet....Vad är optimal drevning på motarden för gatan ?!
Du gillade inlägget nyss att det bara var att pynta o va glad såg jag... men nu?
Trodde att det här med Garaget och bilar var lite din grej?Det beror väl på vad man får för pengarna.... Jag brukar gå in gratis och går knappt dit då heller... Fast det är klart får jag lite sucki sucki går jag ju dit med glädje =)
Min kompis säljer den härJorå, väri9ng var trevligt... däremot gav 690 SMC stort ha begär...
Min kompis säljer den här
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=61444
Bara 300 mil. Fick den inte såld i höstas. Pruta
Är det tillräckligt med pulver i 690'n? Jag var inte impad av gamla 660'n t.ex och det är knappt att den gamla 950SM hade knuff nog för att vara rolig. Lite för tung och skakig för min smak.
Bra länk till Catchtank. Sparad
Förmiddag fredag, eftermiddag lö-sön-mån. Wassup?Jobbar du imorgon ?
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|