Hightuned
Ny medlem
Bikerbitch skrev:För det andra så är det nog ingen hit att ha en stor mus, det är säkert som ett bottenlöst hål. Då är det bättre att slåss om vem som har störst pattar
Bikerbitch skrev:För det andra så är det nog ingen hit att ha en stor mus, det är säkert som ett bottenlöst hål. Då är det bättre att slåss om vem som har störst pattar
RoLLER skrev:Okejrå. Jag tar den där licensen nästa år. Men problemet e att jag kommer inte våga tävla. Jag tyckte det va nervöst bara att stå på läktaren. Skulle f*n spy om jag tvungen att stå på startgriden. Men lite träningar etc kunde va kul.
Jag tror att det saknas en RR-bana i Storstockholmsområdet. Gärna med en bakslangsraka i anslutning. Inte allt, men mycket av problemen skulle nog försvinna då.
Drakkvinnan skrev:ROLLER: Sätt igång och jobba för en då!!!! Har man den kapacitet som finns i dig så skulle du nog lyckas. Vi är nog många här både unga och gamla som skulle ställa upp och bearbeta politiker eller vilka man nu ska bearbeta::::.
Drakkvinnan skrev:PS Söt dotter du har!
Drakkvinnan skrev:ROLLER: Sätt igång och jobba för en då!!!! Har man den kapacitet som finns i dig så skulle du nog lyckas. Vi är nog många här både unga och gamla som skulle ställa upp och bearbeta politiker eller vilka man nu ska bearbeta::::.
PS Söt dotter du har!
sandstream skrev:Återigen tänkte jag bemöda mig med ett långt och pedagogiskt svar men det känns lite som att hälla vatten på en gås
Du, och ett gäng till, verkar inte förstå, hur många gånger det än skrivs, att det är en jäkla skillnad på att gasa och att gasa.
Mr J skrev:Släppte Davo ut dig i den där fula kepsen??
Nu sjönk du ett par snäpp på min idolskala
Silwer skrev:nja just i soppamässigt vete fan, småhojar drar ju inte så mycket mindre egentligen, du kör ju en litershoj på halvlitern om du kör lugnt.
RoLLER skrev:Om man kollar på klistermärket på Ulricas bil, tatueringen på Davos underarm och min keps så förstår man varför.
Jag ber ödmjukast om ursäkt, visste inte att du var djurgårdare.RoLLER skrev:Om man kollar på klistermärket på... ...min keps så förstår man varför.
Troligtvis världens bästa slogan genom tidernaloser skrev:AIK - Snart på en grusplan nära dig!
Jag förstår vad du skriver och håller med om mycket när det gäller banåkning.bmwjohan skrev:jag kör inte så fort på allmän väg så att det känns som att jag har 50% chans att klara kurvorna nej.... jada jada jada...... och det var underbart.
HAHAHAHAHAHAHAHA den dagen du ger mig en dagsedel skulle jag vilja uppleva...... Kan det ha varit så att du blev så full att du fick hallisar o drömde att du gav mig en dagsedel??RoLLER skrev:Ja djävlar vad vi rök ihop. Vi krökade rätt hårt och när vi blev fulla såsom 3 alikor så gav jag Davo en dagsedel så han föll överbord sen va sjöslaget igång.
Om man kollar på klistermärket på Ulricas bil, tatueringen på Davos underarm och min keps så förstår man varför.
Bana i "all ära".. Men håller du inte med om att bankörning inte ger samma "charm" som naturlig körning? Att dra ut en hoj på kuperad landsväg, med natur å träd/berg - känns skönare än kal och livlös bana, tycker jag.sandstream skrev:För mig är körning på en riktig bana det ultimata, där kan alla mäta sina krafter och det är inte den med minst vett som vinner (fast ibland kan man undra med tanke på hur sjukt fort en del kör).
.
Nope!IronMike skrev:Bana i "all ära".. Men håller du inte med om att bankörning inte ger samma "charm" som naturlig körning? Att dra ut en hoj på kuperad landsväg, med natur å träd/berg - känns skönare än kal och livlös bana, tycker jag.
Tror inte heller att en bana i Stockholm löser problemet med "buskörningar".IronMike skrev:Förövrigt, Jag skulle nog inte köra mindre på landsväg om det fanns en bana intill mitt hem.. Senaste tidens snack ang "få bort buset från gatan", löses nog inte med en bana i sthlm området där man kan "gasa av sig", det kommer gasas av sig påväg till banan å påväg därifrån
Kan ju bara utgå från mig själv och visst skrapar jag knäna på landsvägen också men bara där jag vet att det är säkert och jag är glad att jag lärde mig det på en bana först och inte i trafiken.IronMike skrev:Har ist en teori som är tvärtom, på banan lär sig newbies att knäskrapa - vilket dom sedan tar med sig ut i trafiken...varpå ännu hårdare gat-körning
Davo skrev:HAHAHAHAHAHAHAHA den dagen du ger mig en dagsedel skulle jag vilja uppleva......
Davo skrev:Edit: Fan va snygg jag är...
IronMike skrev:Bana i "all ära".. Men håller du inte med om att bankörning inte ger samma "charm" som naturlig körning? Att dra ut en hoj på kuperad landsväg, med natur å träd/berg - känns skönare än kal och livlös bana, tycker jag.
--
...
Vafan kanske dags att ge dig en dagsedel?RoLLER skrev:Prova att ha sex framför hallspegeln så kommer du nog ta tillbaks det där.
Usch vilken syn det måste va
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |