Problemet med alla sporthojar är ju att man lätt blir hängande på armarna när man tourar med dom, jobbar man ryggen istället går det hyfsat tycker jag, i alla fall 20-30 mil... sen är ryggen slut
(Åker 916 som flera här tycker är som en planka i röven eller hur det var)
Usch, då vill jag inte köra zx7. Kompisens zx9r (årsmodell sent 90-tal) kändes så fruktansvärt liten, man fick liksom vika ihop sig. Och då är inte jag speciellt stor.
I fallande ordning: zx6-r 98, R6, 954, R1, Mille. Kawan led jag, som ovan, av en jäkligt framåtlutande körställning. Inte ens på bana fann jag den i närheten av de övriga. Millen och 954 klara favoriter för all körning.
Hoppade till när jag såg Millen på sista plats tills jag läste inlägget ordentligt... Håller med dig att Millen funkar kanon. Drog 45 mil, aktiv körning, i somras med endast uppehåll för tankning tillika pissepaus. Har provat ett antal andra och Millen är helt klart min favorit.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |