Problemet med alla sporthojar är ju att man lätt blir hängande på armarna när man tourar med dom, jobbar man ryggen istället går det hyfsat tycker jag, i alla fall 20-30 mil... sen är ryggen slut
(Åker 916 som flera här tycker är som en planka i röven eller hur det var)
Usch, då vill jag inte köra zx7. Kompisens zx9r (årsmodell sent 90-tal) kändes så fruktansvärt liten, man fick liksom vika ihop sig. Och då är inte jag speciellt stor.
I fallande ordning: zx6-r 98, R6, 954, R1, Mille. Kawan led jag, som ovan, av en jäkligt framåtlutande körställning. Inte ens på bana fann jag den i närheten av de övriga. Millen och 954 klara favoriter för all körning.
Hoppade till när jag såg Millen på sista plats tills jag läste inlägget ordentligt... Håller med dig att Millen funkar kanon. Drog 45 mil, aktiv körning, i somras med endast uppehåll för tankning tillika pissepaus. Har provat ett antal andra och Millen är helt klart min favorit.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |