Jo jag vet vilka Ebos är och de må vara riktigt kompetenta men har de så dålig affärsmoral att de säljer vidare hjälmar som lösts in då de varit i backen så spelar det ingen roll hur duktiga de är på att trimma.....
Vad gäller affärsmoral gentemot kund, så är ebos nog det bästa jag stött på. När det blivit strul har de fixat kompromisslöst utan småaktigt krångel. Blir extra besviken när man hör sånt här såklart. Hoppas det är nån pajas på firman som agerat på eget bevåg för detta känns inte representativt för ebos.
Tycker illa om när pöbeln går igång, domarna faller hårt och snabbt och majoriteten är tvärsäkra på hur det gått till. Sån där masspsykos finner jag alltid lite skrämmande.
När trådstartaren skriver "han" om ebos, vem menas då? Ebos är väl inte en person utan ett företag med rätt några anställda. Hoppas de träder fram och bemöter kritiken och rätar ut frågetecknen! Har inte fått intrycket att Ebbe eller nån av de två andra jag haft mest med att göra skulle "skita ut sej" för nåt så futtigt, hoppas det är en miss!
Att det skulle vara nåt nytt med att "skadat gods" får fötter och återanvänds är bara dumheter. Vet folk som får sina skinn från FB för att kunna köra färganpassat för en billig penning. Finns folk som syr i skinn och smårepor syns ändå inte i farten. Hjälmar som "blir kvar" och används som provkörningshjälmar av både kund och verkstadspersonal.
Tänk om allt vore så svart eller vitt, bara fråga på SH och saken är klar. Tillvaron är mångfacetterad...
Inget försvar för att kränga begade hjälmar men det finns det enkel bot på; KÖP NYTT!
Last edited: