Varför kunde du inte skicka mej en kopia på mailet?
Du är en hård och skoningslös man! Eller så vet du nåt som ingen annan vet i den här saken. Tror nog du skall kolla lite vad ebos är för firma och varför de har ett internationellt erkännande. Varför tror du motorkunnigt folk, inte minst på detta forum, skickar motorer land och rike kring för att få dem optimerade av Ebbe, (Kamikaze Kid, Jörgen Karlsson tex, kan du mer än dem? Skulle vilja veta vad dragsterfolket har att säja för där är de inte okända). Kolla betyget i Wikin, vad säjer det dej? Hitta en firma där det inte finns några oegentligheter alls, lycka till! Om du sett vad jag sett göras på stora, erkända firmor här nere hade du antagligen tänkt en gång till innan du sågar rakt av, om du är kapabel till det.
Här är nåt fel begånget, men att såga en sån firma jäms fotknölarna, den uppgiften är du inte vuxen! Skicka en kopia eller tig still, tjafsar inte med pubertala anpasslingar. (Blev lack på dej, händer inte ofta). Jag vill veta mer skitgrejer de gjort innan jag kastar dem åt hundarna!
Tror dessvärre inte det är laga grund för uppsägning, hur klandervärt det än må vara.
Kunde nog vara bra om nån länkade och de klev fram, skulle öka respekten från min sida i vart fall! (Vet inte ens hur man gör sånt).