Och sen då, Stefan?

Status
Ej öppen för fler svar.

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Hoj
Ok
Personligen tycker jag det är skit med krig och det är ganska lätt och förstå varför alla dessa unga män flyr. De har nog inget val. Antingen dör dom i skyttegravarna eller blir dom halshuggna av ISIS eller blir dom sönderbombade av attackflygplan från Ryssland eller Nato.

Men denna film är ganska talande. Varför inte be om att få laga maten själv ? be om ingridienser och dra ihop ett gäng kockar och fixa skiten själv. Varför skämma ut sig som ett gäng idioter lägga ut det på youtube ??

Stackars alla ensamkommande flyktingbarn som inte får nån mat.
Det är dags att vi öppnar våra hjärtan nu för dessa människor.

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Börjar i Paris? Glömt en tidningsredaktion som blev slaktade?

Tar sig hit?

Glömt självmordsbombaren i Stockholm?
Ikea?

Nä, såklart inte men detta verkar inte vara som de fallen eller ser du någon likhet? Paris verkar vara organiserad terror utan tydligt mål av en välorganiserad grupp. Tidigare har haft specifika mål eller varit enskilda händelser av ensamma galningar, detta är något helt nytt och mycket större.

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Varianter på det där har förekommit i hela mitt liv men det brukar vara vanligt wt som står för den servicen.

Men den som tycker att det går bra tänker ändå ganska kortsiktigt, för när man kan inte ta ifrån ladorna hur länge som helst. Förr eller senare måste man se till att ladorna fylls på och det är då ni kommer känna av det.

Vår vänsterregering är ju redan nu i full fart med att höja skatterna och då har de inte ens med de ökade invandringskostnaderna i sin budget.
Ja det brukar mest vara vita tjackhjältar som bryter i mina skrotiga fordon. De nyanlända är oftast mer organiserade och inriktade på större ekonomiska värden.

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Väldigt nära känner jag, Löfven borde återuppliva den gamla fina traditionen med arkebusering på Slottsgården och för att visa sin styrka som den chef han är så bör han vara först ut...
Appapp nu blir du censurerad

Last edited:

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Har Stefan Lövfen några tips och tricks på att faktiskt förbättra situationen i Mellanöstern!?
Eller kanske jag som är korkad, utan krig, svält och religösa fanatiker så hade vi ju inte haft denna tillgång som flyktingströmmarna innebär... Är det Löfven som står bakom t.ex. ISIS tro!?
Han är egentligen den tyngsta sortens patriot vi någonsin skådat, startar inbördeskrig i Syrien för att tömma landet på dess högutbildade individer, skapar en fripassage genom hela EU på ca 480 mil och snart cashar in på hela kalaset medan USA fortsätter sin jakt på olja (sååå 1990) och EU korkat nog gör varken det ena eller det andra.

Intelligenta människor: Varför har vi 60 miljoner människor på flykt?
Lövfen: Skit i det, här gäller det att utnyttja läget, Allt till Sverige, LÄMNA INGET TILL NÅGON ANNAN!

:rolleyes:
Snarare usa som rört till i mellanöstern va? Huvuddelen av flyktingarna kommer från getingbon där jänkarna skapat illegitima krig(libyen, afghanistan, irak där isis utgick från) med västvärldens och israels stöd. Vem som bär skulden är uppenbart.

He rik

Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Undantagstillstånd nu och militären inkallad i frankrike. . . . . Fy fan!

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Snarare usa som rört till i mellanöstern va? Huvuddelen av flyktingarna kommer från getingbon där jänkarna skapat illegitima krig(libyen, afghanistan, irak där isis utgick från) med västvärldens och israels stöd. Vem som bär skulden är uppenbart.

jaja, det var kalas innan jänkarna förstörde drömmen.

- - - Updated - - -

MPs Stjärna Åsa:

12248709_10153133665215009_1606900902_n.jpg

Last edited:

He rik

Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
En metalkonsert tydligen så många unga, dom hade enligt uppgifter just nu knallat in och skjutit konstant i en kvart med enda avbrott för att byta magasin. . . . . Stackars jävlar om det stämmer, nu börjar jag bli rädd på riktigt.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
100st mördade och inte klart än.

Var är allt fördömande från den Svenska sidan?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det är för tidigt att dra slutsatser, det kan vara ensamma galningar.

#jerzy #bonny #Ullenhag

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...