Och sen då, Stefan?

Status
Ej öppen för fler svar.

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Vad var det jag sa?
Eagles of death metal. Islamisterna valde med omsorg något som tveklöst skulle innebära minimalt collateral.

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Appapp nu blir du censurerad

Det är möjligt, det har stått en svart bil parkerad utanför mitt hus på gatan sedan tidigt imorse :näsblod
Om ni inte hör något av mig inom 24 timmar så har jag antagligen blivit tillfångatagen och är på väg till Sveriges Guantanamo :harpsund

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Som någon sade, hur länge dröjer det innan vi ser detta i Sverige? Vi har ju trots allt tagit mot fler än alla andra länder per capita och kanske lika många som Frankrike i rena siffror?
Några av dessa är ju garanterat anhängare av skrupellösa falanger, de som enligt alla förståsigpåare inte har något med själva religionen Islam att göra då det är en fredlig religion.

Jag har alltid varit mot religion men nu mer än någonsin. Varför inte ställa ett ultimatum vid gränsen; Är du troende av något slag så är det bara att vända om. Sverige borde istället vara en fristad för alla icke-troende och vara i framkant på den fronten då vi vill vara det på så många andra punkter.
Frankrikes invandrare kommer få det extremt tungt nu, precis som i Usa efter 9/11. Och fransmännen brukar ju inte direkt knyta näven i fickan och mumla tyst som ett visst annat folk så vi lär ju få se flertalet lynchmobbar lite här och där. Militären lär behövas...

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Frankrike har i alla fall en militär att kalla in, vad har vi att ta till när det smäller? Dialogpoliser?
Även om vi hade militär skulle någon miljöpartist lägga in veto mot att de används i fredstid.

Nu är det viktigt att vi inte pekar ut någon, och framför allt att vi skyddar muslimer mot misstänksamhet från medelålders, vita män.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Som någon sade, hur länge dröjer det innan vi ser detta i Sverige? Vi har ju trots allt tagit mot fler än alla andra länder per capita och kanske lika många som Frankrike i rena siffror?
Några av dessa är ju garanterat anhängare av skrupellösa falanger, de som enligt alla förståsigpåare inte har något med själva religionen Islam att göra då det är en fredlig religion.

Jag har alltid varit mot religion men nu mer än någonsin. Varför inte ställa ett ultimatum vid gränsen; Är du troende av något slag så är det bara att vända om. Sverige borde istället vara en fristad för alla icke-troende och vara i framkant på den fronten då vi vill vara det på så många andra punkter.
Frankrikes invandrare kommer få det extremt tungt nu, precis som i Usa efter 9/11. Och fransmännen brukar ju inte direkt knyta näven i fickan och mumla tyst som ett visst annat folk så vi lär ju få se flertalet lynchmobbar lite här och där. Militären lär behövas...

Säkert fredlig, danskarna gjorde en undersökning bland syriska flyktingar angående isis, en tredjedel uttryckte ett direkt stöd.....

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Läser svenska politiker utländsk media? Läser svensk media utländsk media?

Själv läser jag nästintill aldrig något publicerat på svenska vänsterblaskor, så uppfattningen man får följer beskrivningen i nedan artikel:

http://www.nytimes.com/2015/11/14/opinion/swedens-self-inflicted-nightmare.html

Försökte kopiera texten, men lyckades inte på mobilen... Ni får helt enkelt klicka.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Läser svenska politiker utländsk media? Läser svensk media utländsk media?

Själv läser jag nästintill aldrig något publicerat på svenska vänsterblaskor, så uppfattningen man får följer beskrivningen i nedan artikel:

http://www.nytimes.com/2015/11/14/opinion/swedens-self-inflicted-nightmare.html

Försökte kopiera texten, men lyckades inte på mobilen... Ni får helt enkelt klicka.
Svensk media behöver inte utländsk media, i synnerhet inte imperialistisk sådan. Möjligen att någon korrupt blaska i tredje världen citeras i DN.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det här var nog spiken i kistan för Löfvens drömmar om "delat ansvar" i Europa.
Skönt det.

Åh jag orkar inte ens börja redogöra för min gårdagskväll med liberaler och flyktingvurmare på Södermalm. Måste bli lite mindre bakis först. En av dem stötte på marockanskt pojkgäng på vägen hem, betvivlar att det gjorde någon som helst nytta.

Apropå delat ansvar, folk tror alltså på det.

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Skönt det.

Åh jag orkar inte ens börja redogöra för min gårdagskväll med liberaler och flyktingvurmare på Södermalm. Måste bli lite mindre bakis först. En av dem stötte på marockanskt pojkgäng på vägen hem, betvivlar att det gjorde någon som helst nytta.

Apropå delat ansvar, folk tror alltså på det.

Inte folk. Men får.

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.

Ja man undrar vad vi ska sätta in om något liknande händer här?
Polisen förstärker gränskollen i södra sverige så det finns väl knappt några kvar poliser kvar i resten av sverige. Vad händer om något brakar lös i tex. Örebro?
Militären?
Dom flesta är väl i Afghanistan eller finns det några kvar i sverige med någon kunnande?
Läste att Ryssarna skickar in flyktingar norrvägen till Norge med.

Inte utan att man börjar bli orolig!
Om man ska skaffa bössa lagligt, är det jägarexamen som gäller för att få licens? :gnissla

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom