-Rosen- skrev:2384842vem var det som grät igår för att jag inte hälsade på honom
Nexor skrev:2385844Jag kommer på lördag, ska bara köra hem imorgon kväll/natt och byta sulor också! Tid kanske inte vore fel att bestämma innan grabbar?
Ljunghusen skrev:2386159Ja vad tycks? Kl 13?
Nexor skrev:238625213 it is! Vid regn anpassar vi kläder och körstil
Någon som kan ta med lite kamera och fånga några bilder och ljud? Vore najs!
hehe du vet att ajg inte såg dig/hojenLoy skrev:2385870Nädå, det gjorde jag inte. Tycker bara att det var dålig stil att inte hälsa på min kära mc
whitesnake skrev:238645113 låter fint, Anton du är ju grym på att fota, kan du filma med?
Nexor skrev:238625213 it is! Vid regn anpassar vi kläder och körstil
Någon som kan ta med lite kamera och fånga några bilder och ljud? Vore najs!
Ljunghusen skrev:2387336Antingen så kör jag eller så plåtar jag, imorn kör jag Men om nån har filmkamera med sig kan jag filma lite
Dennis kan jag komma till dig 12.30? Hittar inte dit vi ska
whitesnake skrev:2387373Okej låter bra.
Jag var ute på revinge ida, där är lite blött om man säger så. Vattenpölar som är ca. 20-40 cm djupa är kul att köra igenom, specilet om det stänker upp på hjälmen
Ljunghusen skrev:2387671Det gillas
Får kränga på crossbrallor och tröja utanpå skinnstället eller nåt, hehe
Vågar inte åka ända dit bort me crosskläder
whitesnake skrev:2387701Kör i skinställ, det blir bara ännu varmare om du har kläder utanpå det. Tro mig jag vet.
-Rosen- skrev:2388194är 13.00 bestämt i sandtaget eller? nu har jag enduro dreven på så det blir pisk i sanden
whitesnake skrev:2388212Ja det är 13.00 som gäller.
Vi borde bli 6st om jag har räknat rätt av svaren här iaf.
chukabowa skrev:2388988hur länge kör ni då? jag e sugen på att komma förbi o kolla. kanske köra. men det kommer gäster hit om nån timme o jag vet inte om dom åker så jag hinner dit till 13
rafael skrev:2389153Vi kör tills alla har tröttnat så vi lär ju vara där ett tag hoppas jag..
Du kan ju alltid komma förbi och kolla eller ringa någon av oss om du har nummer.. nexors nummer står på första sidan i tråden om jag inte har helt fel för mig.
Hoppas ingen skiter i det idag för att det är lite moln på himlen, det är bara anpassa kläder efter väder helt enkelt och sen ta en kopp varm choklad när man kommer hem..
/ Anarchist med lånat konto
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |