OK att ligga med kristen brud?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Och eftersom du öht ställer frågan, gissar jag att du någonstans känner att det där kanske inte är någon vidare bra idé.

Nja, jag är faktiskt lite betänksam över moralen att manipulera någon så pass. Att ligga med någon som är helt konstig gör de flesta killar på regelbunden basis.
Men det är lite skillnad på att säga att man äger den fräcka hyrda båten och.. tja, leka pastor Helge.

Cowbell

Glad Sommar!
Gick med
24 May 2009
Hoj
2010 BMW F800r
Här kommer ett hett tips från en som flera gånger har gjort vad du tänker göra: LÅT BLI FÖR HELVETE! Det slutar bara med jobbiga problem.

* * * * *

Ibland råkar man dricka lite för mycket och glömmer bort hur det var förra gången. :huvet

I feel you, brother....! *ryyys*

1 - :fyllisar
2 - :tuttar
3 - :drool
4,5,6 - :dricka
7 - :kär
8 - :Rockbanan
9 - :ligga
10 - :bakis
11, 12, 13 - :eek:
14, 15, 16, 17 - :cpparty

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Nu har jag ju inte läst hela tråden men...
Om man drar paraleller med katolska präster så kan man nog slå fast att hon inte bara vill ha din "oblat" i sin mun, hon kommer garanterat vilja ha den i 2:an oxå.

Slicka'na i örat och ta'na på brösten. Så har vi gjort här på SH sedan urminnes tider! :tummenupp

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Snacka skit, banka och återkom med rapport.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...

:eek:

Allvarligt, jag hörde en historia från en tjej som dragit hem en kille i Östersund. Och det här berättade hon för min kvinnliga kompis som bor där så det är inte killens förskönade historia.
Hursomhelst, han typ tjatar på att få spruta henne i ansiktet och det tyckte hon var okej, full som hon var.
Och när han kommit så tar han tummen och drar ut en klick över hennes panna samtidigt som han säger "Jag döper dig till SIMBA".

Kanske en urban myt men ändå lite skojig.

EDIT: Haha, bästa sökorden för en tråd ever! "brud, kristen, ligga"

Last edited:

/J

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
GSX400
I feel you, brother....! *ryyys*

1 - :fyllisar
2 - :tuttar
3 - :drool
4,5,6 - :dricka
7 - :kär
8 - :Rockbanan
9 - :ligga
10 - :bakis
11, 12, 13 - :eek:
14, 15, 16, 17 - :cpparty

Det värsta är ju att man aldrig lär sig. Trodde jag hade växt ifrån sånt där men nej då.

Ingen tjej här som är sugen föresten? ;)

Cowbell

Glad Sommar!
Gick med
24 May 2009
Hoj
2010 BMW F800r
Nja, jag är faktiskt lite betänksam över moralen att manipulera någon så pass. Att ligga med någon som är helt konstig gör de flesta killar på regelbunden basis.
Men det är lite skillnad på att säga att man äger den fräcka hyrda båten och.. tja, leka pastor Helge.

Har ingen avsikt att komma med pekpinnar men... jo det tycker jag också.
Brewdar som går på den lätta om hyrda båten tycker jag dessutom är rent avtändande. Liksom, vad i all världen är det för fel på att knulla för att man helt enkelt är kåt? :confused:

Det värsta är ju att man aldrig lär sig. Trodde jag hade växt ifrån sånt där men nej då.

Ingen tjej här som är sugen föresten? ;)

Fortplantningsdriften är starka prylar, så är naturen inrättad... :brynad

Last edited:

/J

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
GSX400
Har ingen avsikt att komma med pekpinnar men... jo det tycker jag också.
Brewdar som går på den lätta om hyrda båten tycker jag dessutom är rent avtändande. Liksom, vad i all världen är det för fel på att knulla för att man helt enkelt är kåt? :confused:

Fortplantningsdriften är starka prylar, så är naturen inrättad... :brynad

Det ligger en del i det. :tummenupp

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Vänta! Har jag fattat det här rätt? Vuxen mansperson som har chansen att ligga? Han loggar in på SH och frågar om han ska?

Där ser ni hur det går när man curlar sina barn! :glömdet

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Bara en försiktig fråga, är hon religiös av det slaget att hon inte tror på p-piller och kondom, eller preventivmedel överhuvudtaget??
Då kanske du borde ta dej en extra funderare så att du inte på kuppen råkar reproducerar efterlevande med henne.

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
:eek:
"Jag döper dig till SIMBA".

Den kallas lejonkungen, klassiker :tummenupp
Pröva spöket (the ghost) istället, är nog inte den lättaste men skulle va hysteriskt kul om man lyckas.

Du och din kompis (som gömt sig i garderoben) byter plats (precis innan den ska föras in)och han knullar din dam. Samtidigt som du springer ut ur huset och knackar på fönster rutan och vinkar glatt till din dam.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
fortfarande inte fått ligga? 3 sidor o inget ligga.....*suck* SH blir bara sämre o sämre......

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Äntligen en till tråd där Sporthojs relationsexpertis får briljera!

Allså, jag har en skaplig uppfattning inom vilka ramar man ska hålla sig när det gäller sex med tjejer. Saker som ålder, nykterhet samt graden av eventuell... er, övertalning.
Men idag snackade jag med en tjej som var väldigt kristen och där verkar inga normala uppföranderegler gälla. Jag skulle säga att hon verkade mentalt ostabil, typ som en Greenpeace-värvare på E.

Men är det så att hon inte har någon förmyndare och säger att hon är utan diagnos för någon mental sjukdom, är det då okej att försöka ligga lite?
Vore om inte annat utvecklande för den sociala kompetensen.

Självklart är det OK!
Men du måste komma ihåg att se till så att hon mördar kvinnan du är gift med.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år