IronMike
Guest
En bekant från norr har köpt en 1098s...vilken jag fick förtroendet att "se till" så att grejjerna funkar för bomb-tempo. Och fyfan! Hojjen tog upplevelsen till en helt annan nivå av åkning, vad det gäller definitionen "symbios". Eller byt ut åkning till körning, för det är det första hojen jag kör och inte åker.
Slår du upp "symbios" i svenska akademin i fortsättningen, så får du svaret 1098s. Den cykeln är så förbannat välbalanserad med alla komponenter, så jag är helt paff, och jag vill inte köra mer hoj förrän jag har en egen 1098s..så är det, jag ska sluta lajja nu, tills jag har en riktig cykel.
Den är vass som en svinvass rad4 eller turboladdad r4a precis vid varvbrytet då snurran precis skall ge av en urladdning. Jag vet inte hur jag ska beskriva känslan, men i mina ögon reser sig inte en org hoj på fler växlar än 1 när man ger allt för att trycka ner den - i positiv bemärkelse. Jag hade ingen vidare lång trip på mig, men om man tar en liten kortis under den tiden jag gränslade åbäket.
Stop-skylt intill rak motorväg, jag står och väntar på rätt tillfälle. Slickar ena fingret på handsken, vinden är neutral. Ser min chans, *ger jährnet* - 1an 2an 3an 4an 5an 6an, varvstopp "huhuhuhu", den går inte fortare än 280, men upp till 280 är den svinaktigt snabb, och följande motorväg blev till vass vänster med phet nedlägg, snudd på skrap oavsett jag ville eller ej, en bil närma sig en bit fram, vanligtvis hade jag släppt allt och bromsat lätt med korrekt fördelning av fram&bak, men detta behövdes inte, förrän 30 meter ifrån bilen med toppfart, allt var helt odramatiskt. Aldrig någonsin har jag setat på en cykel som jag precis kan ha gjort vad jag vill med, den lydde, och gjorde vad jag bestämt mig för. Nya hojjar har ju snarlika prestanda, då har man testat gixxer, R1or cbr, en repsol bl a - men vilket skräp i jämförelse. Nu har jag testat vad som kan fås, och jag vill inte ha något annat... Hojåkning är inte kul längre, förräm jag också har en 1098s.
Så jag tackar för mig, säljer kräket jag har, och kommer tillbaks när jag har vad man kan få om man öppnar stora plånboken.
Slår du upp "symbios" i svenska akademin i fortsättningen, så får du svaret 1098s. Den cykeln är så förbannat välbalanserad med alla komponenter, så jag är helt paff, och jag vill inte köra mer hoj förrän jag har en egen 1098s..så är det, jag ska sluta lajja nu, tills jag har en riktig cykel.
Den är vass som en svinvass rad4 eller turboladdad r4a precis vid varvbrytet då snurran precis skall ge av en urladdning. Jag vet inte hur jag ska beskriva känslan, men i mina ögon reser sig inte en org hoj på fler växlar än 1 när man ger allt för att trycka ner den - i positiv bemärkelse. Jag hade ingen vidare lång trip på mig, men om man tar en liten kortis under den tiden jag gränslade åbäket.
Stop-skylt intill rak motorväg, jag står och väntar på rätt tillfälle. Slickar ena fingret på handsken, vinden är neutral. Ser min chans, *ger jährnet* - 1an 2an 3an 4an 5an 6an, varvstopp "huhuhuhu", den går inte fortare än 280, men upp till 280 är den svinaktigt snabb, och följande motorväg blev till vass vänster med phet nedlägg, snudd på skrap oavsett jag ville eller ej, en bil närma sig en bit fram, vanligtvis hade jag släppt allt och bromsat lätt med korrekt fördelning av fram&bak, men detta behövdes inte, förrän 30 meter ifrån bilen med toppfart, allt var helt odramatiskt. Aldrig någonsin har jag setat på en cykel som jag precis kan ha gjort vad jag vill med, den lydde, och gjorde vad jag bestämt mig för. Nya hojjar har ju snarlika prestanda, då har man testat gixxer, R1or cbr, en repsol bl a - men vilket skräp i jämförelse. Nu har jag testat vad som kan fås, och jag vill inte ha något annat... Hojåkning är inte kul längre, förräm jag också har en 1098s.
Så jag tackar för mig, säljer kräket jag har, och kommer tillbaks när jag har vad man kan få om man öppnar stora plånboken.