Och i så här nedsättande ordalag ironiserades över de som kritiserade en undersökning, som ställt utan allt rimligt tvivel var en riktig pajasundersökning, i en annan
tråd.
I den här tråden, där det är ombytta roller med den skillnaden att han faktiskt inte har ett uns argument för att bevisa att Zoidbergs siffror inte stämmer, har dock inte Bonny blivit bemött på det viset.
Kan det vara dags för en banning? Hur var det med forumreglerna egentligen? Kan det vara det där med att vara "verbal" som får vissa att faktiskt trycka gilla på denna virrpannas inlägg?
Vad glad jag blir att ni lägger sådan vikt vid mina inlägg att ni kommer ihåg dem!
Det står dig helt fritt att visa var i Zoidbergs länk det står att islam är en faktor att räkna med när det gäller barngiftemål. Innan ni har gjort det så kan ni kasta hur mýcket skit som helst.
Han har nu upprepat att han inte bryr sig om vilka tolkningar de som gör undersökningarna, och har tillgång till allt material, gör utan att han VET vad som är rätt ändå. Måste ju tyda på att han sitter inne med enorma kunskaper som han bör ha fått på ett aller annat sätt. Vilket tror du: Studier eller surfande på invandrarfientliga (Kalla det gärna "sanningssidor" om det gör det enklare för dig att svara.) sidor.
Jag är öppen för att det är möjligt att se igenom konspirationer och PK-dimmor. Det enda som behövs är väl enorm kunskap om ämnet, analytisk förmåga och insikt i vetenskapliga metoders för- och nackdelar för att veta vilken typ av undersökning som kan svara på vilken typ av fråga. Jag är öppen för att detta kan gälla Zoidberg även om uttalandet om att han kan göra egna legitima tolkningar i motsats till författarna kanske inte stärker hans sak i denna fråga. Allt han behöver göra är ju att redogöra vad det är med honom som gör att han har denna här förmåga och varför jag ska ta honom på allvar.
Samtidigt är det lite förvirrande om man nu är så insatt och analytisk och publicerar länkar som inte ens med god vilja stöttar det man påstår. Ungefär som när du gav dig på Ankan med en undersökning som gav honom mer rätt och dig mer fel. Nu ska du ha credit för att det i ditt fall krävdes att du läste siffrorna i undersökningen och sedan gjorde lite huvudräkning, i Zoidbergs fall är det bara att läsa innehållsförteckningen under "Findings, religion" s 25. Läs själv, klaga inte på mig om det står något annat än vad du önskar. Det var inte jag som drog upp undersökningen.
att jag sedan inte orkar kolla upp allt ni publicerar får ni leva med och vad ni anser om det bryr jag mig väldigt lite om. Det är upp till övriga medlemmar att avgöra vem de tror är mest trovärdig och om någon här tar era inlägg med en nypa salt p.g.a. något jag har skrivit så är jag nöjd.
Vill du anmäla mig till moderatorerna så uppmanar jag dig att göra det istället för att tjafsa om det här. Har du torrt på fötterna så reagerar de säkert. Fast du har rätt: jag har inte mycket respekt för personer som jag uppfattar som manipulativa och som sprider hat.
För övrigt kommer jag nu att jobba med att vara snäll två dygn, så att jag får någon julklapp i år, varför jag nu kommer att sluta tjafset för i år. Jag har önskat mig lite ödmjukhet och det vill jag inte gärna missa!
God Jul!