Hehe, ja det gör nog det.
Men det rör sig ju om traditioner och annat också. Onekligen är nog alla svenskar mer eller mindre påverkade av kristendomen.
Sant,jag trycker dock inte på det eftersom jag inte tror på det....
Hehe, ja det gör nog det.
Men det rör sig ju om traditioner och annat också. Onekligen är nog alla svenskar mer eller mindre påverkade av kristendomen.
Att man lever i en kristen kultur betyder ju inte att man är kristen.
Vilket ju även gäller muslims kultur, många från den muslimska kulturen vill t.ex inte äta fläsk trots att dom inte är religösa. För att förstå en sån sak kanske man som svenska ska fundera på hur det skulle kännas att äta hundkött eller kanske grodlår?
Finns även dom som fastar bara för att det hör till traditionen.
Själv ska jag snart fira Jul trots att jag inte tror en sekund på sagan om Jesus.
Fan gör du här? Ska inte du vara ute på gator och torg och stoppa självmordsbombare?
Du ska inte behöva stå till svars för vad du är född in i, menar jag iaf.
Men att pippa sin kusin är ju fortfarande lagligt om än äckligt.
Kan det tolkas som att det krävs minst 10 års indoktrinering för att bli övertygad om att stening kan vara något positivt, ...men att det går att förstå även innan ?
SDS lät 2st muslimer samtala kring bombärendet, där en av ståndpunkterna är följande:
Faktum att en dagstidning finner ett fördömande av terrordåd i Sverige som anmärkningsvärt & nyhetsvärt, talar för sig tycker jag....Jag antar att du inte ens brydde dig om att läsa den här artikeln när du besökte sydsvenskan..
http://www.sydsvenskan.se/sverige/article1332290/Fatwaradet-fordomer-bombdadet.html
Faktum att en dagstidning finner ett fördömande av terrordåd i Sverige som anmärkningsvärt & nyhetsvärt, talar för sig tycker jag.
Sugen?
Tips,fråga inte om du int vill veta svaret!
Märkligt, dom verkar ha egna TV-kanaler ?
Mitt svar var från början inte ämnat för dig.
Din nivå är satt sedan tidigare. Har du ingen aning om vad det innebär att pedofilen var epileptiker så är det ingen idé att ödsla tid på att ens försöka föra en islam-diskussion med dig.
Adjö.
Läs igen, ..jag skrev att det är talande att dom behöver göra det, inget annat. Kan inte heller dra mig till minnes något gapande & skrikande krav på kollektivt avståndstagande. Men friska gärna upp mitt minne.Å ena sidan gapar och skriker ni dagarna i ände efter att "de" skall ta avstånd och fördöma men tydligen skall inte media få publicera dessa fördömanden...
Hur skall ni ha det?
Har du anammat Bonnys fantastiska illegitimeringsparagrafer nu &så, ..trodde faktiskt du höll dig för god för det."- Titta, de har t.o.m egna propagandakanaler!"
...säger han med ett förvånat tonfall och klipper in en länk han kommit över på PI, Fria Tider, Flashback eller någon patriotisk kanal på Youtube....
Jag fattar fortfarande inte vad det har med saken att göra att han var epileptisk?
Menar du att eftersom Muhammed enligt din utsago var epileptisk så är Islam en sämre religion? Förklara gärna sammanhanget i så fall.
...............
Men det är klart att det är mycket värre att Muhammed var epileptiker.
riktigt bra text
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |