bullysmile
Killing time? time kills you!
Säger bara Allah o akbar!!!
Har jag inte sagt.Nja, jag tycker inte dom är värre än andra pedofiler.
Vad du har emot epileptiker förstår jag inte? Är epilepsi guds straff? Eller hur menar du?
Har jag inte sagt.
Ja det har du visst gjort! Du nämner ju gång på gång "epileptiska" på ett sätt som bara kan tolkas som att det har betydelse om någon är epileptisk.
Mitt svar var från början inte ämnat för dig.
Din nivå är satt sedan tidigare. Har du ingen aning om vad det innebär att pedofilen var epileptiker så är det ingen idé att ödsla tid på att ens försöka föra en islam-diskussion med dig.
Adjö.
Föresten undrar jag lite med angående av att vi disskuterar sexuella avvikelser så undrar jag lite angående Adam och Eva samt deras barn. Om nu Adam och Eva var först på jorden och deras barn befolkade jorden så måste ju deras barn haft incesituösa förhållanden med varandra?
Det låter ganska äckligt.
Inte bara ganska,mördade ju sina bröder för att få behålla sina incetuösa förhållande med syrran on jag inte missuppfattat något.
Å andra sidan tycker jag Life of Brian är minst lika värdefull som nya testamentet så förmodligen räknas inte mitt inlägg i debatten.
Henrik
Och sen återuprepades historien med att Noahs söner med hustrur var de enda överlevande vid syndafloden. Men att pippa sin kusin är ju fortfarande lagligt om än äckligt.
Som att flytta ihop med en nioårig flicka inte är sjukt nog.
Och sen återuprepades historien med att Noahs söner med hustrur var de enda överlevande vid syndafloden. Men att pippa sin kusin är ju fortfarande lagligt om än äckligt.
Rent apropå, man kan i Sverige få gifta sig med sina halvsyskon.
Rent apropå, man kan i Sverige få gifta sig med sina halvsyskon.
Du menar som Abraham.
Abraham svarade: "Jag tänkte att här på orten fruktade man inte Gud, utan man skulle döda mig för min hustrus skull. 12Dessutom är hon verkligen min syster. Hon är min fars dotter, men vi har inte samma mor
...annars kan man ju bara tänka själv.
jo, många kan ju tänka själv men bibelläsare brukar väl oftast ha ganska låg tilldelning av den talangen.
Nja, jag tycker bara man ska vara noga med att ursprung inte är ett problem men kultur, religion, tradition och åsikt är det.
Är det några som självmordsbombaren kan ta med sig till sina oskulder så är det alla fån som tycker att man skall kletas ner med något epitet pga var, eller av vem, man är född.
Säger bara Allah o akbar!!!
Säg aldrig att du är kristen om du inte är det,tycker jag inte är värdigt en agnostiker oavsett vad illa man tycker om religiösa dårar,säg istället att du har en egen hjärna!
Det,om något,triggar dårarna att verkligen hata en...
Henrik
Men det rör sig ju om traditioner och annat också. .
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|