Olycka eller självmordsbombare i Sthlm?

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
Tuono V4
Ja det har du visst gjort! Du nämner ju gång på gång "epileptiska" på ett sätt som bara kan tolkas som att det har betydelse om någon är epileptisk.

Mitt svar var från början inte ämnat för dig.
Din nivå är satt sedan tidigare. Har du ingen aning om vad det innebär att pedofilen var epileptiker så är det ingen idé att ödsla tid på att ens försöka föra en islam-diskussion med dig.
Adjö.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Mitt svar var från början inte ämnat för dig.
Din nivå är satt sedan tidigare. Har du ingen aning om vad det innebär att pedofilen var epileptiker så är det ingen idé att ödsla tid på att ens försöka föra en islam-diskussion med dig.
Adjö.

Föresten undrar jag lite med angående av att vi disskuterar sexuella avvikelser så undrar jag lite angående Adam och Eva samt deras barn. Om nu Adam och Eva var först på jorden och deras barn befolkade jorden så måste ju deras barn haft incesituösa förhållanden med varandra?

Det låter ganska äckligt.

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Föresten undrar jag lite med angående av att vi disskuterar sexuella avvikelser så undrar jag lite angående Adam och Eva samt deras barn. Om nu Adam och Eva var först på jorden och deras barn befolkade jorden så måste ju deras barn haft incesituösa förhållanden med varandra?

Det låter ganska äckligt.

Inte bara ganska,mördade ju sina bröder för att få behålla sina incetuösa förhållande med syrran on jag inte missuppfattat något.

Å andra sidan tycker jag Life of Brian är minst lika värdefull som nya testamentet så förmodligen räknas inte mitt inlägg i debatten.

Henrik

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Inte bara ganska,mördade ju sina bröder för att få behålla sina incetuösa förhållande med syrran on jag inte missuppfattat något.

Å andra sidan tycker jag Life of Brian är minst lika värdefull som nya testamentet så förmodligen räknas inte mitt inlägg i debatten.

Henrik

Och sen återuprepades historien med att Noahs söner med hustrur var de enda överlevande vid syndafloden. Men att pippa sin kusin är ju fortfarande lagligt om än äckligt.

He rik

Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Och sen återuprepades historien med att Noahs söner med hustrur var de enda överlevande vid syndafloden. Men att pippa sin kusin är ju fortfarande lagligt om än äckligt.

Njaa,Jerry Lee digga ju släkten,måhända hon bara var 13 men en god kristen var hon säkert....

I och för sig var det väl i syndaflodstider så det var säkert ok ändå,tiden läker alla sår som inte sitter på en själv.....

Tycker det blir knepigt det här när man använder religionen som anledning(vilket det trots allt är men inte Anledningen!)till att vansinnesdåd sker,de beror trots allt Alltid på personen och dennes svaga psyke.

Henrik

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Som att flytta ihop med en nioårig flicka inte är sjukt nog.

Fast att bo tillsammans med sin bror och tillsammans med honom utöva ett dominansförhållande över sin tredje bror är väl också ganska sjukt. Dessutom dömda till detta förhållande av sin egen far bara som inte tålde att hans egna barn såg honom naken avsmullen på vin.

Och Noa sade:

"Lovad vare Herren, Sems Gud!
Kanaan skall vara deras slav.
Må Gud låta Jafet växa
och bo tillsammans med Sem.
Kanaan skall vara deras slav."

Sen innehåller ju även bibeln misstänkta pedofiler.
"en dag sade Saraj till Abram: "Herren har gjort mig ofruktsam. Gå till min slavflicka, kanske kan jag få barn genom henne." Abram samtyckte"

Eller vad säger man om Lots döttrar?

"Då sade en dag den äldre dottern till den yngre: "Vår far är gammal, och det finns inga män här i landet som kan göra oss med barn på vanligt vis. 32Vi ger vår far vin att dricka och sedan ligger vi med honom. Så skaffar vi barn genom vår far." 33När det blev kväll gav de sin far vin att dricka, och sedan gick den äldre systern in till honom och låg med honom, och han märkte varken när hon lade sig eller när hon steg upp. 34Nästa dag sade den äldre systern till den yngre: "I natt låg jag med vår far. Vi ger honom vin att dricka i kväll också, sedan kan du gå in och ligga med honom. Så skaffar vi barn genom vår far." 35De gav sin far vin att dricka den kvällen också, och den yngre systern låg med honom, och han märkte varken när hon lade sig eller när hon steg upp. 36Så blev Lots båda döttrar havande genom sin far."

Last edited:

He rik

Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Du menar som Abraham.

Abraham svarade: "Jag tänkte att här på orten fruktade man inte Gud, utan man skulle döda mig för min hustrus skull. 12Dessutom är hon verkligen min syster. Hon är min fars dotter, men vi har inte samma mor

Ok,du kollade den rent praktska aspeketen i vår "moderna" religion du......annars kan man ju bara tänka själv.

Henrik

He rik

Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
jo, många kan ju tänka själv men bibelläsare brukar väl oftast ha ganska låg tilldelning av den talangen.

Jepp,som sagt innan.....

Samtidigt som de enbart läser och tolkar de rader som talar talar till deras fördel.

Därför ingen idé att försöka tilltala just de då de inte lyssnar iaf.

Lägg energin på Era barn,få de att förstå att det finns idioter överallt och att i slutänden är det trots allt deras egen hjärna som bestämmer om något är ok eller inte.

Kan gå fel ändå men risken blir mindre......

Henrik

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Nja, jag tycker bara man ska vara noga med att ursprung inte är ett problem men kultur, religion, tradition och åsikt är det.
Är det några som självmordsbombaren kan ta med sig till sina oskulder så är det alla fån som tycker att man skall kletas ner med något epitet pga var, eller av vem, man är född.

Och vad skriver jag då? Du ska inte behöva stå till svars för vad du är född in i, menar jag iaf. Sen måste jag ha uttryckt mig jävligt oklart eftersom du, Zoidberg och Mother gick i taket över detta. Kommer det en DO-anmälan också eller?

Jag antar att ni mest märker ord och menar att muslim minsann måste innebära att man är religiös. Kanske rätt om man ska vara korrekt men skittöntigt i alla fall. Om nån frågar mig utomlands om jag är kristen så svarar jag ja trots att jag inte är troende. Frågar du en helt oreligiös iranier kommer han/hon svara kristen eller muslim också.

Säger bara Allah o akbar!!!

:kulspruta:machinegu

Fan gör du här? Ska inte du vara ute på gator och torg och stoppa självmordsbombare? :va

;)

Last edited:

He rik

Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
BoSoZoKu

#Om nån frågar mig utomlands om jag är kristen så svarar jag ja trots att jag inte är troende. Frågar du en helt oreligiös iranier kommer han/hon svara kristen eller muslim också.#

Säg aldrig att du är kristen om du inte är det,tycker jag inte är värdigt en agnostiker oavsett vad illa man tycker om religiösa dårar,säg istället att du har en egen hjärna!

Det,om något,triggar dårarna att verkligen hata en...

Henrik

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Säg aldrig att du är kristen om du inte är det,tycker jag inte är värdigt en agnostiker oavsett vad illa man tycker om religiösa dårar,säg istället att du har en egen hjärna!

Det,om något,triggar dårarna att verkligen hata en...

Henrik

Hehe, ja det gör nog det.

Men det rör sig ju om traditioner och annat också. Onekligen är nog alla svenskar mer eller mindre påverkade av kristendomen.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Men det rör sig ju om traditioner och annat också. .

Att man lever i en kristen kultur betyder ju inte att man är kristen.

Vilket ju även gäller muslims kultur, många från den muslimska kulturen vill t.ex inte äta fläsk trots att dom inte är religösa. För att förstå en sån sak kanske man som svenska ska fundera på hur det skulle kännas att äta hundkött eller kanske grodlår?
Finns även dom som fastar bara för att det hör till traditionen.

Själv ska jag snart fira Jul trots att jag inte tror en sekund på sagan om Jesus.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning