Olycka vid bulten 080527

Liff

Medlem
Gick med
31 Aug 2005
Hoj
Hojlös...
Tur att du klarade dig så bra som du gjorde!! Krya på dig!!!
Ps. Du får en 5:a i bild:tungan..

Hoppas att det gick bra med den andra killen också....

Ta det försiktigt därute!!!!

Hedgehog

Talanglös...... :(
Gick med
17 May 2006
Hoj
En långsam VFR, en lika långsam RD350 samt en liten motard
Då är det bara att vänta och se vad motspelaren har för förklaring till olyckan.

Krya på dig :tummenupp

Ouro

Sporthojsnörd
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
gsx1kr k2
Då är det bara att vänta och se vad motspelaren har för förklaring till olyckan.

Krya på dig :tummenupp

äsch det var en nysvensk arg bonde boende vid bulten som kör v70 och hatar motorcyklar som slängde rullgrus på oss.... det har ju redan konstaterats tidigare i tråden :)

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Som vanligt på SH komenteras det friskt om hur ANDRA beter sig samt hur dom är som personer...UTAN att veta ett skit om händelsen!

Det är konstigt att vissa verkligen gillar att frossa i andras olyckor och visa hur duktiga dom är själva...och därför anser sig själva ha rätten att namnge andra med ej önskvärda ord...TRAGISKT!!!

Läs igenom vad ni skriver innan ni klickar på Skicka knappen...

Väldigt skönt att höra att den ena föraren har klarat sig utan några större skador!

Vilket/vilka inlägg syftar du på?

Är inte de flesta överens om att köra om 2 bilar i s-parti, vid ett krön och med solen i ögonen, inte är helt rekommendabelt? (Om beskrivningen stämmer). Vem har pekat ut någon innan förklaringen?

Trodde faktiskt TLR-killen var vållande då han undanbad sig moralkakor, men han var ju lullig på lindrande och omtumlad.

Ouro, köp en lott! Att klara sig med de blessyrerna efter en sån resa borde du fira, hoppas du läker ok!

Aaron

Exilkuban
Gick med
9 May 2003
Hoj
2008 Aprilia RSV1000R
Huga.

Kan det vara samma person som jag mötte? Tiden stämmer ungefär.

Jag körde med solen i ryggen och mötte en hoj som låg slickad intill mittlinjen och körde inne helv.... fort.
Nån som tänkte skryta om tiden på sin "bombar-repa på Bulten" här på Sporthoj kanske?

Hur tänker en sådan person (retorisk fråga)?

Tanken dök faktiskt upp direkt att den personens nummer hos liemannen lär ganska snart komma upp.

Extremt egoistiskt beteende (som vissa vill kalla "jag lever som jag vill", "it's better to burn than to fade away" osv osv).

Ja men gör det i så fall på egen hand tack.

Jag tänker mer leva efter mottot "live fast, die old" så hinner man köra mer hoj (och skidor).

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Bra att du klarade dig fint mannen. Jag vet att det gör ont, men håll ut. Trist som f*n att höra om kraschen, men skönt att se att humorn och humöret höll.

Tycker det verkar vara konstigt att man möter en SSie på det sättet, det brukar ju inte direkt vara fartgalningarnas första val, men uppenbarligen finns det undantag.

FYI så har det inte dykt upp någon story om händelsen bland de SDK medlemmar jag känner (Många) eller på vårat interna forum. Hoppas den killen också klarade sig bra oavsett..

Hedgehog

Talanglös...... :(
Gick med
17 May 2006
Hoj
En långsam VFR, en lika långsam RD350 samt en liten motard
äsch det var en nysvensk arg bonde boende vid bulten som kör v70 och hatar motorcyklar som slängde rullgrus på oss.... det har ju redan konstaterats tidigare i tråden :)

Haha, inte illa att ha humor efter en vurpa mao är du på bättringsvägen :)

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Verkar som du har klarat dig väldigt bra givet situationen, frontalkrock vänsterkåpa mot vänsterkåpa borde kunna vara betydligt värre för vänsterdelen av din kropp (speciellt ben). :tummenupp

Och jag ska inte döma Ducceföraren ohörd, men _om_ din beskrivning är korrekt borde han nog ta sig en funderare vad han sysslar med ...

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Skönt att höra att det gick så bra ändå. :D
Bulten är läskig när man möter människor som verkar fått för sig att de är de enda som är ute i trafiken...
Krya på sig nu. :D

Da bitch

Jag är inte dum... bara blondin!
Gick med
13 Aug 2006
Hoj
hojlös... :(
Rekordvärme???

ja det ska tydligen bli fint och varmt.. då vill man gärna åka hoj, men det är svårt när både hojen och en själv är trasig...

Till TS: är glad att det gick så bra som det gjorde för dig iaf!! Passa på att bada o sola o skaffa dig en snygg solbränna som du kan styla med för cheyerna för såna (solbrännor) ser man inte många av på hojåkare.. ;)

Nickeluring

Lurig som få...
Gick med
29 Jun 2005
Hoj
Såld! :(
Sorry, my bad. :rodnar
Fick för mig att det var en helt annan cykel och att Ouro var någon annan än den som var med i olyckan och hade länkat fel.
Jag menade inget snorkigt. :pannkyss

Ouro, du är säkert snart på benen igen o har en ny hoj som är ännu skitfinare. :tummenupp

Da bitch

Jag är inte dum... bara blondin!
Gick med
13 Aug 2006
Hoj
hojlös... :(
hehe så kan det va ibland... lät inte snorkigt heller, en aaaanings dumt kanske.. men det tänker jag inte säga högt... :tummenupp

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC