Man kanske kan ge fan i att köra som en idiot, jag fick lift med morsan i går efterrmiddag, hon kör i 100 och säger titta bakåt, jag hinner inte vända på skallen förens det susar till i bilen och man känner vinddraget av en R 1:a som inte kör mer än 50 cm från bilen och jag skulle kunna sätta min skalle på att det inte gick under 200 km :kocko vad händer om man tappar kontrollen i den farten??? en till i statestiken.
Att gammlingar borde kollas nogrannare är också en sak som borde göras, förra hösten hade jag parkerat min BMW på stortorget i örebro och stog och väntade på en polare, det backar då ut en skoda oktavi från framförvarande bilrad och rakt in i fronten på min bil, bara en knuff och jag ser att det inte blir något på min bil, bilen åker då fram och backar igen nu med högre fart in i fronten igen, jag går då fram och under tiden så kör bilen fram igen och backar nu in i min front igen med högre fart och fastnar hängandes på min kofångare, jag springer fram och börjar knacka på på bakrutan och ut kliver en tant som säger åt mej " vad gör du varför slår du på min bil" ja vad tror du ?? du har backat på min bil 3 ggr nej säger hon då, jag bad att få se hennes kör kort och hon visade det, hon va född 1916, lång text visst men bra