Ystad: Trafikolycka
Utryckningsfordon i Ystad larmades vid 21.30-tiden till en Nickelgatan där en personbil och en motorcyklist kolliderat. Det är okänt om någon har skadats allvarligt.
Publicerad av Camilla, 2008-05-23 21:56:53 WighsNews
Tanum: Mc-olycka
Utryckningsfordon larmades vid 20.30-tiden till en mc-olycka vid Grebbestad. Föraren som hade kört omkull med motorcykeln fördes till sjukhus med okända skador.
Publicerad av Camilla, 2008-05-23 21:20:57 WighsNews
Haninge: Bil/mc krockat
Räddningstjänst, ambulans och polis har larmats till Gudöbroleden där en bil och en motorcyklist kolliderat. Det är okänt om någon är allvarligt skadad.
Publicerad av
Camilla, 2008-05-24 20:39:23
Jag var den skyldige, Jag och en tjejkompis som passagerar åkte av från 73an sydlig riktning och tappade kontrollen över hojen och hamnade på andra filen, och kolliderade sida mot sida med en vit minibuss, jag tvärnitade och fick hojen över mig varav tjejen flög över mig och landade precis framför hojen och mig ihopklämd.. inga skrapmärken bara fallet från olyckan drog en lättare skada på tjejen, men hon kom hem efter röntgen allt såg bra ut men öm och ont hade hon, jag klarade mig utan några problem fast jag fick hojen över mig.. Orsak: Olja? Rullgrus? I alla fall så miste jag kontrollen för en stund och olyckan var framme.. Kör lugnt där ute!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.ystadsallehanda.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080524/SENASTENYTT/59535159/1365
hoppas han klarar sig vill inte ha fler dödsolyckor =(
Lycksele: Dödsolycka
Uppdatering: En man har omkommit i samband med en motorcykelolycka fem kilometer norr om Lycksele på natten mot måndagen. Motorcyklisten kolliderade med en älg och mannen avled vid kollisionen.
Publicerad av Fia, 2008-05-26 02:05:11 WighsNews
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |