Det enda jag minns exakt är luftfärden och smällarna & att jag sen står uppe på vägen. Det andra är lite diffust varav det nog är bättre att inte säga något alls än att säga fel (för att undvika spekulationer).
Det var ABSOLUT ingen bombarrepa eller så, farten var
inte över det skyltade! *EDIT* Här låter man lite sur, inte meningen, vill bara poängtera det hela.
Jo, det är fina vägar! Men händelseförloppet är som sagt inte helt hundra för mig. Och felaktiga spekulationer orkar jag inte med just nu (mår skit) så jag är tyst tills/om jag får tillbaka den biten av minnet helt säkert. Men tar du en sväng förbi så ser du mina hjulspår samt kraschen mot bergknallen, gå 20m till ut på gärdet så ser du en grop (efter diket) där jag och knarren låg efter akrobatiknummret.
Jo, knät kommer klara sig. Vatten- och blodfyllt och lite trasig knäskål men inget som inte kommer läka. Kan stå och gå med benet även om man är lite halt. Nacken känns värre just nu men alla röntgenbilder säger att det är som det ska. Rehab på sjön låter minst sagt inbjudande!
Jo, försökte redan på sjukan att titta framåt, sluta med att jag disskutera krompråm men en sjuksyrra