Om en vecka är vintern ett minne blott!

hansaa

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2013
Ort
Linköping
Hoj
triumph daytona 675
Är så sjukt sugen att bara klä på mig och ge mig ut och dra mitt första premiäråk, hoppas på
att våren kommer som tidigast i slutet på mars. Vill gärna vara optimist men vågar inte ta ut våren
förtidigt. Plusgrader och regn nu i Linköping hoppas det fortsätter så :) trevlig helg alla.
:tummenupp
 

nissepelle

Strandraggare
Gick med
29 Jan 2006
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSXR750 -99, Gasgas 450 FSE -07
Jag körde så långt som till för en månad sedan, ganska exakt. Så suget har inte hunnit bli suuuuperstort än. Tror faktiskt jag ska vänta med att ta ut henne tills det blivit i alla fall en 10 plusgrader. Däremot är suget desto större efter sliponet som snart dyker upp! :)
 

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Ort
Skogen
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Jag körde så långt som till för en månad sedan, ganska exakt. Så suget har inte hunnit bli suuuuperstort än. Tror faktiskt jag ska vänta med att ta ut henne tills det blivit i alla fall en 10 plusgrader. Däremot är suget desto större efter sliponet som snart dyker upp! :)

Så dig ser vi ute i juni då?

Själv väntar man på minst 5+ då startmotorn behöver lite upprustning så att plåga den är inget man vill göra nu när säsongen inte ens börjat
 

D.G

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2014
Ort
Jönköping
Hoj
inget just nu
5 grader, sol och ingen snö här i jkpg också, torrt på vägarna är nog att ta i! Men körbart bör det va.
 
Gick med
3 Apr 2011
Ort
Skåne
Hoj
Skrot
5 grader, sol och ingen snö här i jkpg också, torrt på vägarna är nog att ta i! Men körbart bör det va.

En annan har ingen mc och funderar på att hämta en i tüskland. Eller den där som har legat på blocket i månader utan att han sänker priset. :huvet
 

D.G

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2014
Ort
Jönköping
Hoj
inget just nu
En annan har ingen mc och funderar på att hämta en i tüskland. Eller den där som har legat på blocket i månader utan att han sänker priset. :huvet

Vilken är det du tänker på? Testat ringa och höra med ägarn om det finns möjlighet till att få den billigare? :)
Tjänar man på att hämta mc i tyskland?
 
Gick med
3 Apr 2011
Ort
Skåne
Hoj
Skrot
Vilken är det du tänker på? Testat ringa och höra med ägarn om det finns möjlighet till att få den billigare? :)
Tjänar man på att hämta mc i tyskland?

Aa jag funderar på att göra det, jag vill ge 12k under hans begärda pris och då har han redan sänkt det 23k. Så därför har jag inte ens orkat besvära mig. Han begär lite överpris precis som alla andra Ducati-ägare.
Ja på vissa hojar tjänar man på att åka till tyskland.
 

Cawasapien

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2013
Ort
i öppna landskap
Hoj
- 04 zx 10 r Ninja
Ni vet hur jävla blinda alla är och måste vänja sig vid att motorcyklar existerar, varje vår.
Tänk nu på att inte en jäkel förväntar sig en hoj i februari.

Ligger nåt i de ! Förra ägaren till min raket sa att såna hära bikar kör man alltid med heljuset på ! Vissa bilister blir lite irriterade men då SER dom dig i alla fall ! :7peta
 

Tjita1

Guest
Igår var det fint väder hela dan, så jag åkte upp till hojen och skruvade ihop den och bytte lite trasiga grejer och sådär, åsså glömde jag nycklarna, så jag kunde inte ta hem den. Idag är det runt nollan och slask och skit igen..
 

kogi04

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2011
Ort
Blentarp
Hoj
Yamaha MT-07 -14, Suzuki SV650S -00
Tog hojen till jobb idag. Härlig känsla att vara igång igen :)

wlfv.jpg
 

Incognito

Ny medlem
Gick med
12 Dec 2010
Ort
Salt lake-Boo
Hoj
Speed Triple -06
Var sak har sin tid.

Salt,kyla grått och allmänt tråkigt väder förstör ju hela grejen med att köra hoj.
 
Nyheter
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

Top