Tro det eller inte men vetenskapen har även kollat upp homofobers förhållande till bögfilmer!
Tro det eller inte, men jag tror på vad som helst när det handlar om bortslösade skattekronor!
Tro det eller inte men vetenskapen har även kollat upp homofobers förhållande till bögfilmer!
Sedan ett par timmar har nu Beatrice Ask ledartröjan i tävlingen 'Öppna käften först och tänk sedan. Om alls.'
Att du vet hur homofober reagerar på bögporr är en iakttagelse som jag antar är lätt att göra om man har särskild insikt i dessa frågor.
To do 2010:
- Titta inte på bonnys hårddisk
Du vet väl att psykologerna själva brukar vara de värsta nutcasen?
Det finns ju en anledning till att de flesta läser psykologi...
Läser verkligen de flesta psykologi? Det är i så fall upprörande.
De har skådat ljuset!
Men hur kommer det sig att just sporthojsåkarna inte har gjort det då?
"Varför röstar sporthojsåkare annorlunda jämfört med hela befolkningen?"
"De har skådat ljuset."
De syftar alltså på sporthojsåkarna. Jag tror inte jag kan förklara tydligare, så jag hoppas du förstår nu.
Aha, jag trodde att "de" syftade på "hela befolkningen"?
Men hur kommer det sig då att inte hela befolkningen har skådat ljuset?
(Vilket ljus förresten?)
View attachment 304026
?
Läser verkligen de flesta psykologi? Det är i så fall upprörande.
Jag gick med pga att det fanns ett antal olika saker som jag tyckte var extremt orättvist som jag tyckte man skulle göra något åt och blev lockad med att gå med och jobba politiskt för att förändra.
5 år senare hoppade jag av frustrerad över att det gick inte att göra någonting åt det som jag var irriterad över. Ett skäl till varför kan ha varit att det var just socialdemokraterna själva som låg bakom en del av orättvisorna.
De (med De menas sporthojsåkarna) är inte arbetsovilliga, skatteälskande eller för den delen lika korkade som en normalbegåvad *input valfritt rödgrönt parti här*-anhängare.
Skulle man vara oppositionspåhejare samtidigt som man åker sporthoj, skulle man skjuta sig själv lite i foten.
Det kostar pengar att hålla på med sådan hobby, miljötalibanerna de gröna lär heller inte göra livet enklare...
Eftersom sporthojsåkarna inte utgör en majoritet av befolkningen, blir resultatet där efter.
Bara för att majoriteten av befolkningen gärna äter bajs så länge det finns grädde till, behöver ju inte betyda att de har rätt.
En teori.
Word. Hojåkare man träffar lite varstans är i allmänhet mycket vettigare och trevligare än vanliga medborgare. Tror faktiskt det finns en röd tråd på den genomsnittlige hojägaren på personlighetstyp etc.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|