En "röd tråd" ?
Det var faktiskt lite roligt...
En "röd tråd" ?
En "röd tråd" ?
Det var faktiskt lite roligt...
Lägg av, du bidrar till myten om att göteborgare skulle älska ordvitsar.
Vet i och för sig inte exakt var kulturvänstern menar att Frösundavik ligger, som vanligt kan de ju missförstått något. Kanske var det i Solna Centrum. Hur som helst är det orimligt att någon hyrt ut lokaler till ett odemokratiskt parti.
Myt?
Det kommer ju bara sådant där skit:
Man borde börja med skytte - så man får träffa vänner
Vad fan ska ni hålla på så där för?
Ligger det inte ett flott SAS-hotel i Frösundavik? Måste väl vara där de huserar... Äter gott, dricker gott und so weiter.
Jo men jag tror inte SAS vågar, de ägs ju av (s)taten.
Det måste vara något annat, båtklubbens skjul kanske?
(S)A(S)?
SD har väl helt enkelt bara gått undercover. Deep, deep, deep undercover. (U)båtsklubben kanske...
Det är ju skandal att de ska behöva krångla för att få träffas, ovärdigt. Konstigt att de andra partierna inte tycker det egentligen.
Äh, sedanlig strutsmentalitet, bara. Så alla politiker reagerar när de är hotade. Ingen vill släppa in nån ny i sandlådan och eftersom sandlådan är för barn, så reagerar man som barn.
Såg att SD fick frågan vilken reklambyrå de använde sig av för sin kommande tv-reklam, tror du reportrarna kollat vem som gör centerns?
Nä, som BoSoZuKu säger så kommer det bara slå tillbaka på dem själva. Det kommer bli kul.
Indeed. De kommer att göra en skräll i årets val det är jag säker på.
I många kommunval kommer de dessutom att gå riktigt långt.
Visst är det så men det finns en större acceptans från politikers, medias och etablissemangets håll vad gäller trakasserier av och våld mot SD. Hade Gudrun överfallits upprepade gånger på grund av hennes kommunistiska tro hade säkerlgien både kulturskribenter, performance-artister och vänsterpartister fört ett jädra liv.
Såg att SD fick frågan vilken reklambyrå de använde sig av för sin kommande tv-reklam, tror du reportrarna kollat vem som gör centerns?
Nä, som BoSoZuKu säger så kommer det bara slå tillbaka på dem själva. Det kommer bli kul.
Stackars, stackars små nassar
Det är nog dags att kultureliten presenterar sin plan känns det som, tror den tål att granskas.
Tror du? det vete faen. SJälv misstänker jag att den planen faller ihop som ett korthus.
Det är nu jag får den här känslan som jag så sällan får: jag har missförstått något.
Uttrycket "tål att granskas" betyder alltså att det som tål att granskas är av hög, inte låg, kvalitet?
Nu vet jag hur Lots-of-#space-between-the-ears känner sig var gång han loggar in.
Äh, jag retas lite bara. BLir #space retad?
Du ser naturligtvis inget problem i att våra politiker visar större acceptans för vänsterextremism än högerdito?? Det borde väl vara självklart att bekämpa politisk extremism i alla dess former oaktat om det är höger eller vänster, kunde man tycka. Men så är det tydligen inte.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|