Only in Sweden

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Sanna Rayman har blivit feg.
Tingsrätten är förstås ute och cyklar, döms man för klotter så döms man för att ha klottrat allt. Är det något det borde finnas prejudikat på så är det i den frågan.

Undrar hur många graffitimålare som skulle dömas om de kunde undanta viss bokstäver i sitt verk som ingen faktiskt sett dem måla. "Nej nej, jag målade de tre första bokstäverna och den sista, de två i mitten har jag inget att göra med"

Nonsens och islamisering är vad det är.
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Att de (Svenska Islamisterna) är på väg att ta makten är mycket riktigt nonsens :lol

Du vet väl att vi nu på 2000-talet har invånare i Sverige som är uppriktigt oroliga att dess familjemedlemmar och vänner skall värvas till religionskrig?

Har du funderat på varför dom är det?
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Du vet väl att vi nu på 2000-talet har invånare i Sverige som är uppriktigt oroliga att dess familjemedlemmar och vänner skall värvas till religionskrig?

Har du funderat på varför dom är det?

Tja, det är ju ett gäng svenska pågar som åkt iväg och slåss (mördar) för IS.
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Du vet väl att vi nu på 2000-talet har invånare i Sverige som är uppriktigt oroliga att dess familjemedlemmar och vänner skall värvas till religionskrig?

Har du funderat på varför dom är det?

Vet Du någonsin vad Du svarar på?
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Tja, det är ju ett gäng svenska pågar som åkt iväg och slåss (mördar) för IS.

Det är tyvärr en sann bedrövelse att svenska unga känner sig tvingade och ta beslutet att kriga för extrem organisationer tex IS.

Men ditt SD attackerar 2014 asylrätten.

Ditt SD vill 2014 dra in 152 miljarder vilket bl.a drabbar asylrätten hårt och de redan utsatta krigstraumatiserade barn och ungdomar från Syrienkriget.

Ditt SD sviker mänskligheten.

Att uttalat i sin politik inte vilja ge oskyldiga krigstraumatiserade barn och ungdomar en fristad är bland det värsta en organisation / politiskt parti kan göra.
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Ah
Denna rätt är rätt intressant

Men hur skulle asylrätten påverkas?

Att minska invandring behöver inte nödvändigtvis omfatta asyl.( och därmed asylrätten)

Är det månde så att det blandas högt och lågt mellan asyl och likställas med asylinvandring?

Det är mig veterligen två helt olika saker.
 
Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Varför debatteras SD i Only in Sweden -tråden? OiS är ju annars att vi är de enda som inte fattat galoppen och börjat tighta till.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Det är tyvärr en sann bedrövelse att svenska unga känner sig tvingade och ta beslutet att kriga för extrem organisationer tex IS.

Men ditt SD attackerar 2014 asylrätten.

Ditt SD vill 2014 dra in 152 miljarder vilket bl.a drabbar asylrätten hårt och de redan utsatta krigstraumatiserade barn och ungdomar från Syrienkriget.

Ditt SD sviker mänskligheten.

Att uttalat i sin politik inte vilja ge oskyldiga krigstraumatiserade barn och ungdomar en fristad är bland det värsta en organisation / politiskt parti kan göra.
Läs på om asyl och flyktinghantering inom EU.
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Läs på om asyl och flyktinghantering inom EU.

Ditt SD vill skicka flyktingar till bl.a Grekland som genom åren kritiserats hårt för sin flyktinghantering. Jag antar att Du är stolt SD anhängare då du sviker oskyldiga krigstraumatiserade barn och ungdomar på flykt.
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Återigen, gör du nu skillnad på asylrätten och asylinvandring?

Bl.a läkare utan gränser är mycket kritiskt till SD:s asylpolitik. Just SD:s skapande av vi och dom motsättningar, utfall mot asylsökande, odlandet av fördomar och myter. Du i SD svansen känner dig väl enbart stolt. Läkare utan gränser talar om verkligheten, att många grannländer till krigsdrabbade länder inte är redo att ta emot flyktingar. Det är inte ovanligt att flyktingarna utsätts för våld och övergrepp, och att flyktingarna inte får nödvändig sjukvård. Som sagt. SD med sin politik sviker rejält de redan svaga och utsatta krigstraumatiserade barnen och ungdomarna.
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Vet Du någonsin vad Du svarar på?

Typ, detta?
http://mobil.svd.se/opinion/asylhanteringen-maste-reformeras-mot-terrorism_svd-4023543

Men den fd Afghanske regeringspersonen är väl inte tillräckligt rasifierad för att få uttala sig och borde omgående omskolas i Kaplans muslimska råd?

Det är en skymf att inte ta dessa, med direkt erfarenhet av Islamister och bara lättvindigt vifta bort det med "det är bara rasism".. Jag antar att du tror han är en sd:are han också, #space??

Edit..autocorrelation
 
Last edited:

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Bl.a läkare utan gränser är mycket kritiskt till SD:s asylpolitik. Just SD:s skapande av vi och dom motsättningar, utfall mot asylsökande, odlandet av fördomar och myter. Du i SD svansen känner dig väl enbart stolt. Läkare utan gränser talar om verkligheten, att många grannländer till krigsdrabbade länder inte är redo att ta emot flyktingar. Det är inte ovanligt att flyktingarna utsätts för våld och övergrepp, och att flyktingarna inte får nödvändig sjukvård. Som sagt. SD med sin politik sviker rejält de redan svaga och utsatta krigstraumatiserade barnen och ungdomarna.

Suck

Jag är inte sd, och detta är ois tråden. Snälla, sluta låta som en papegoja på grammofonstift.

Återigen, blandar du fortfarande ihop asylrätten med asylinvandring i Sverige? Detta har för mig inte med sd att göra så yppa inte ens det.

Detta har högst med dagens förda politik att göra och där sitter inte sd och styr ett Skit i dessa frågor, så ge dig
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Ditt SD vill skicka flyktingar till bl.a Grekland som genom åren kritiserats hårt för sin flyktinghantering. Jag antar att Du är stolt SD anhängare då du sviker oskyldiga krigstraumatiserade barn och ungdomar på flykt.


Fast här får de ju rum som vetter mot Kramfors highway. Det är fan inte humant det heller asså!
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Ditt SD vill skicka flyktingar till bl.a Grekland som genom åren kritiserats hårt för sin flyktinghantering. Jag antar att Du är stolt SD anhängare då du sviker oskyldiga krigstraumatiserade barn och ungdomar på flykt.
Har jag ett alldeles eget SD som bara du vet vad de vill?
 
Nyheter
Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

Top