Dina bilder ligger helt i linje med mitt påstående! De visar just vad rapporten säger: om du frågar folk om straff i Sverige säger de att straffen är för låga, precis vad dina bilder visar! Men det var ju inte den delen jag refererade till.Jag har klippt in några bilder du kanske kan tillgodogöra dig nedan, säg till om du behöver hjälp.
Dessutom lägger du in rapporter i debatten som är lika trovärdiga som när nazister förnekar förintelsen, sluta med det är du snäll. Tack på förhand.
Jag ser att du är kritisk till studien så exakt vad är fel med den? Är det designen, urvalet, frågemetodiken eller är det något med de statistiska beräkningarna eller validiteten i slutsatserna du menar inte är trovärdiga?? Finns det någon konkurrerande teori som hade varit bättre att använda sig av? (Att du ogillar något är för övrigt inte en konkurrerande teori!)
Svaret får gärna vara kort och objektivt och jag tror inte att politisk eller filosofisk hemvist hos mig eller någon av författarna behöver lyftas fram i en artikelgranskning. Koncentrera dig på själva studien och upplägget av den och berätta var felet är!