Kan du inte förklara vad det var som var kontroversiellt istället?Nu snackar vi höga observationsvärden.
Rysslands innersta väsen har aldrig försvunnit. Gemene man och försvarsmakten vill tro det, men det betyder inte att det är sant.
Detvarsomf... I just detta är jag helt enig. Faaaast.. med dubbel negation blev det lite tolkningar.
Du menar givetvis tvärtom.
Putin vill ha sitt imperium, ingen vanlig stat.
Minns Ni Fredrik Reinfeldts uttalande: "Ryssland har inte kapacitet att angripa Sverige"?
http://m.thelocal.se/20130514/47874
"The Russian military has neither the will nor the capacity to attack Swedish territory," Reinfeldt said
Hur förflyttas trupp?
Attackflyg då, men hur sätter Putin kängor på marken?
Du vet att Expos historiebeskrivning är lika pålitlig som resten av AFAS propaganda, va?Varför göra det svårt för sig? Expo har en öppen agenda. Här finns en gedigen kontaktlista om Du/ni på yttersta högerflanken är seriöst intresserade av diverse spörsmål rörande Expo.
http://stiftelsen.expo.se/kontakt.html
'Fria tider'.
Nazisternas främsta 'nyhetsorgan' näst efter avpixlat och flashback?
Du vet att Expos historiebeskrivning är lika pålitlig som resten av AFAS propaganda, va?
Du vet att Expos historiebeskrivning är lika pålitlig som resten av AFAS propaganda, va?
Jasså?Jag har i detta avseende inte gjort någon värdegrundsvärdering. totoro lade upp ett inlägg där frågeställaren undrar om Expo hyr lokal i ett specifikt hus. Jag lade upp en behjälplig länk med mejl till personer som troligen vet mer än den hyresvärd/hyresförvaltare som figurerar i totoro:s inlägg.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|