Only in Sweden

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Så många frågor efter den skittexten.

Exempel på offentliga platser som är till för killar?
Alla som inte är enbart för tjejer!
Är tvättstugor till för tjejer?
Självklart, muslimska män tvättar inte!

Kan pengarna som skulle läggas på detta läggas på något annat som ger bättre avkastning, för kvinnor (och män)??

Självklart, men man kan ju inte ta tag i problemet, då riskerar man ju att peka ut människor som problematiska.

33% av alla kvinnor känner sig otrygga där dom bor, 12% törs inte längre gå ut på kvällarna.

Tänk då på att vi har ställen som korpilombolo, mensträsk, rusksele, nusnäs och andra platser i landet där ändå 100% känner sig helt trygga, hur ser det då ut i våra tre största städer?

Men nej, jag tror att det blir bättre om vi målar vaginor på väggarna i gångtunnlarna så att kvinnor känner sig mera inkluderade i rosengård, araby, skäggtorp och gårdsten
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Så många frågor efter den skittexten.

Exempel på offentliga platser som är till för killar?
Är tvättstugor till för tjejer?
Kan pengarna som skulle läggas på detta läggas på något annat som ger bättre avkastning, för kvinnor (och män)?
Är inte män i större utsträckning det kön som löper stört risk att bli utsatt för våld? Följdfråga, har man öht några tankar på korrelationen/kausaliteten mellan risken att bli utsatt för våld och andelen som känner sig otrygga av respektive kön?

Ifrågasätt inte så mycket, det står ju feminism, och det är alltid rätt. :gnissla
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jonas Sjöstedt häller beröm över Reinfeldt, inget kunde illustrerat Sverige problem bättre.

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Last edited:

Maverickgoose

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Jun 2011
Ort
Roslagen
Hoj
Ja
http://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/modulbygget-har-delat-beckomberga

Elin tycker att det är de svenska männen man ska prata om och nyanlända/invandrare inte skapar problem.

Well, statistiken säger något helt annat. Invandrare är överrepresenterade i brott över lag, synen på kvinnor är sämre och speciellt sexualbrott där i princip alla våldtäkter utomhus (som för övrigt har ökat) har begåtts av invandrare (NRK i Oslo).

Svårt att tro något annat om man läser kvällspressen dock.
 

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Ort
Sjöbo
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Väldigt många privata HVB-hem kommer snart lägga ner .Privata aktörer har tagit miljontals kronor i lån som måsta varit lätt att få .Som tur är har de starta AB så nån annan får stå för förlusterna
 

piece

Stöddig
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Närke
Hoj
Ducati 748
Ska vi tro att offentligt spöstraff kommer införas igen, det lär väl vara det minsta som kommer hända här.

Markus, håller du i insamlingen igen?
https://www.facebook.com/peter.springare/posts/10208300682343230
http://www.na.se/orebro-lan/kanda-polisprofilen-fran-orebro-anmals-efter-hatskt-inlagg-pa-facebook

Peter Springare skrev:
Jag är så jävla trött. Det jag kommer att skriva här nedan, är inte politiskt korrekt. Men det skiter jag i. Det jag kommer att torgföra till er alla skattebetalare är förbjudet att torgföra för oss statligt anställda. Det renderar i utebliven karriär och utebliven individuell lön. Även fast det är sant. Jag skiter i allt detta, ska snart ändå gå i pension efter 47 år i denna verksamhet. Jag kommer nu och varje vecka framgent att redogöra i detalj för vad som sysselsätter Mig som utredare/förundersökningsledare på grova brottsroteln polisen i Örebro. Det kommer inte att harmoniera med BRÅ: s uppfattning eller andra vänstervridna kriminologers uppfattning i den allmänna debatten.
Våra pensionärer går på knäna, skolan är ett enda kaos, sjukvården är ett inferno, polisen har totalhavererat etc etc. Alla vet varför men ingen törs eller vill torgföra anledningen, p g a att Sverige alltid levt på myten om det präktiga ultimata samhället som har osinnliga resurser för att vara i framkant när det gäller att vara det enda politiskt korrekta alternativet i en dysfunktionell värld som slår knut på sig själv, genom destruktivt beteende i olika religioners namn.

Nu kör vi; Detta har jag hanterat Måndag- fredag denna vecka: Våldtäkt, våldtäkt, grov våldtäkt, överfallsvåldtäkt, utpressning, utpressning, övergrepp i rättssak, olaga hot, våld mot polis, hot mot polis, narkotikabrott, grovt narkotika brott, mordförsök, våldtäkt igen, utpressning igen och misshandel.

Misstänkta gärningsmän; Ali Mohamad, Mahmod , Mohammed, Mohammed Ali, igen , igen , igen Christoffer...va är det sant. Ja ett svenskt namn smög sig in i utkanten av ett narkotikabrott, Mohammed, Mahmod Ali, igen och igen.

Länder som representerar veckans alla brott: Irak , Irak, Turkiet , Syrien, Afganistan, Somalia, Somalia, Syrien igen, Somalia, okänt land, okänt land, Sverige. Hälften av de misstänkta kan vi inte veta säkert eftersom de inte har några giltiga papper. Vilket i sig oftast innebär att de ljuger om nationalitet och identitet.

Nu pratar vi bara Örebro kommun. Och dessa brott upptar vår utredningsförmåga till 100%.

Så här ser det ut och har sett ut de senaste 10-15 åren.
Återkommer nästa fredag med en redogörelse för den gångna veckan??????
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Men när vi frågar henne om hon kan ta en bild på blombuketterna med sin mobiltelefon och skicka till Nyheter Idag, då tar det stopp.

– Tyvärr kommer vi inte ge ut några bilder. Det enda vi kan ge ut är hur många buketter som kommit, men inga bilder.

Ej heller får vi lov att skicka en fotograf till polisstationen för att ta bild på alla blombuketter som skickats till Peter Springare. Det är inte Johanna Mattsson själv som tagit det beslutet utan det har hon fått ”uppifrån”, berättar hon.

– Nej, vi har sagt inga bilder på blommorna. Det är vad jag har fått uppifrån.
http://nyheteridag.se/forbud-att-fo...ombuketter-som-skickats-till-peter-springare/
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
1. Markus 100:-
2. Skäggo 100:-
3. GuW 100:-
4. piece 100:-
5. Mordecaien 100:-

Det där kräver ryggrad.
Frisk fläkt.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Det är lika bra att lägga in en månadsöverföring till Mackan direkt, det finns så många som förtjänar en uppmuntrande bukett.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Skall vi stänga här nu eller vänta lite till? 500 får vi en bukett för.

Om piece hellre vill åka dit med den är jag fine med det, köper du blomman då också?

Om någon undrar så är piece I högsta grad pålitlig. Jag har både jagat älg och flugit flygplan till Israel med honom. Jag förstår att det senare låter som en lögn men det är det inte. ????



Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 
Nyheter
Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

Top