Onsdagskörningar i Falkenberg?

2mhk

Vågar välja växel!
Gick med
11 May 2008
Hoj
CBR 929rr Fireblade, GSX-R 1000 k6 banhoj
Var det du "lerutis" som gick av i sista kurvan? såg inte själva kraschen men det såg otäckt ut när du låg still på backen. :S

Nu är det bara att lappa ihop dig själv och hojen och ta nya tag! :tummenupp

curb

Dekalhora
Gick med
29 Jul 2012
Hoj
KTM 450EXC-R, Honda CBR929RR Fighter
Hittar fan inte schemat längre på FMKs hemsida?:död

WheelieWingård

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2011
Hoj
Yamaha YZF R1 -03, Honda VFR RC36 -90
http://youtu.be/U2x_S9UuZFw Här är ett klipp från mig. Lite svårt att få flyt i körningen med så många deltagare och så olika tempo. Kul va det denna gången med och jag är glad det verkar gått väl för killen som körde av i sista passet utmed rakan, det hände strax framför mig och det såg jäkligt otäckt ut!!

lerutis

Ny medlem
Gick med
23 May 2012
Hoj
Tuono 2014
http://youtu.be/U2x_S9UuZFw Här är ett klipp från mig. Lite svårt att få flyt i körningen med så många deltagare och så olika tempo. Kul va det denna gången med och jag är glad det verkar gått väl för killen som körde av i sista passet utmed rakan, det hände strax framför mig och det såg jäkligt otäckt ut!!

Du fick inte med något på film när jag körde av?

WheelieWingård

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2011
Hoj
Du fick inte med något på film när jag körde av?

Tyvärr, filmade bara andra passet men jag låg inte så långt efter när det hände. Du hade tur för jag trodde nästan du blev mer sargad än hojen, den såg iaf ut att bli några kilo lättare i kraschögonblicket:(

WheelieWingård

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2011
Hoj
Stämmer R6!! Men den är väldigt trevlig!! :D

Funderar själv i tankarna på en R6, på bana finns ju nästan enbart fördelar med en mindre hoj. Det är väl mest på Anderstorp det kan va gött med den lilla extra knuffen som skiljer. Men en sak har jag lärt mig, det är i första hand personen som sitter på som avgör, inte materialet. Blev storspöad av en Zx14 nu på falken och det va det roligaste som hänt i mitt liv nästan! Som att köra bakom en vinkelslip när gnistorna for då ljuddämpare/fotpinnar tog i backen. :tummenupp

crille29

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Yamaha R6 2006
Funderar själv i tankarna på en R6, på bana finns ju nästan enbart fördelar med en mindre hoj. Det är väl mest på Anderstorp det kan va gött med den lilla extra knuffen som skiljer. Men en sak har jag lärt mig, det är i första hand personen som sitter på som avgör, inte materialet. Blev storspöad av en Zx14 nu på falken och det va det roligaste som hänt i mitt liv nästan! Som att köra bakom en vinkelslip när gnistorna for då ljuddämpare/fotpinnar tog i backen. :tummenupp

Så sant!! 600 räcker länge!!

Last edited:

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Kanske ser roligt ut men ligger någon så på gränsen är det ett klokt beslut att hålla ett ordentligt avstånd.

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha