Onsdagskörningstråden

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Klart du är lillpojke även fast du kör som en hel man! :D

Lillkille var mer en åldersreferens.. En annan går ju numera under devisen "Gubbe"

-Jonathan-

Bike
Gick med
11 Dec 2008
Hoj
Blåa Faran '04
Klart du är lillpojke även fast du kör som en hel man! :D

Lillkille var mer en åldersreferens.. En annan går ju numera under devisen "Gubbe"

Ålders referenser i all ära, känner mig bara inte så "liten" även i storleksreferens :krama

Oavsett kör lillkillen 125 som går utmärkt att köra både på väg o bana... lite ostrypt.

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
YBR125
Någon som är sugen på att hänga med på en runda norr om stockholm imorgon (söndag, 23 maj)? Jag tänkte åka sollentuna --> vallentuna --> kårsta --> knutby --> gimo --> almunge och någon rolig väg tillbaka. Ska dra ut på förmiddan, så vi kan samlas upp vid sollentuna centrum kl 10:00 och dra iväg strax därefter.

kurdsson

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2009
Hoj
r1 03a
Någon som är sugen på att hänga med på en runda norr om stockholm imorgon (söndag, 23 maj)? Jag tänkte åka sollentuna --> vallentuna --> kårsta --> knutby --> gimo --> almunge och någon rolig väg tillbaka. Ska dra ut på förmiddan, så vi kan samlas upp vid sollentuna centrum kl 10:00 och dra iväg strax därefter.

Hade gärna hängt med men jag ska hjälpa en polare flytta och blir tillgänglig kl ca 5.Det kanske är lite sen.

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
YBR125
Jo, dessutom öser det verkligen ner just nu, och ser ut att fortsätta ösregna större delen av dan. Får konstatera att det kommer att komma bättre åktillfällen en annan dag. :)

Vicc

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2008
Hoj
Kawasaki Ninja zx6r
Jag hakar eventuellt på onsdag då, och ifall jag inte klarar av ert tempo får jag droppa av helt enkelt då:)

kurdsson

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2009
Hoj
r1 03a
Jo, dessutom öser det verkligen ner just nu, och ser ut att fortsätta ösregna större delen av dan. Får konstatera att det kommer att komma bättre åktillfällen en annan dag. :)

Enligt smhi så ska det bli bättre runt 5-6.Jag kommer o göra ett försök då.Ifall nån är intresserad så är det bara hänga på.

Vicc

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2008
Hoj
Kawasaki Ninja zx6r

säg till nästa gång så hakar jag på!

Phåne

Slappröv
Gick med
10 Jan 2009
Hoj
Hojutta
Ska upp till sthlm på hoj imorron över dan, tänkte höra om nån kan peka ut denna däringa bulten på en karta åt mej. har letat runt lite men inte hittat.
Måste ju iaf teståka den så man ser om den är värd allt snack ;)

kurdsson

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2009
Hoj
r1 03a
Nu har jag haft körkort i 5 dagar och åkt massor.Riktigt kul.Men hittils har jag missat alla gruppkörningarna.Alltingen är det tiden som inte passar eller så är tjejen grinig eller så är det sonen som är grinig.Men imorgon ska jag ge mig ut igen om det inte regnar.Nån som har lust?Bor i kungsängen men är uppen för alla förslag när det gäller vägar.Jag kommer loss typ halv 7

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år