Soulflylost
My homiez call me Mr. Oizo..
prulle skrev:Vist fan..
finns mer än en sorts metal..
haha aa just de..
kanske ska plocka med themen till trasdockorna med
prulle skrev:Vist fan..
finns mer än en sorts metal..
okej? vilket band/artist va SÅ illa?Soulflylost skrev:haha aa just de..
kanske ska plocka med themen till trasdockorna med
Soulflylost skrev:Sentenced säjer jag bara!
albumet Cold white light är ju bäst
inte riktigt lika hårda som dom andra
tankar just nu alla albumen
prulle skrev:okej? vilket band/artist va SÅ illa?
Du såg inte Endstille på wacken i år? Sanslöst bra BM, enda "true" BM bandet där var i år, förutom Dissection.imaster skrev:Såg deras tyska avskedskoncert på Wacken i år, sanslöst bra koncert, helt klart bland det bästa jag sett..!
F.ö. tycker jag att alla bör besöka Tysklands Mecka (Wacken Open Air), sjukt bra festival, arrangemang och band i toppklass. Blir mitt 5:e besök nästa år (missade 03 p.g.a. lumpen ) och det har bara blivit bättre hittills... Första året jag var nere (01) så var det ingen av personalen som snackade engelska, inga programblad var på engelska och annan info än på tyska fanns inte att få. Nu har de hemsida på svenska!
Nu ska jag lyssna på Nile och duscha... skål..!
Usch, gillar du Motley crue? Isf fixa Crashdiet, precis sånt du gillar.RocketQueen skrev:Ok Solid, jag vet att du inte gillar pudelrock men here we go again!
Har precis köpt Europes DVD Rock the night!
Oh my! Den är så jäkla skön.
Nu har jag den plus DVDer med Maiden, Kizz och Ozzy.
As nice att ha DVDer att kolla på. Riktigt balla videos från 80-talet jue.
Solid snake skrev:Usch, gillar du Motley crue? Isf fixa Crashdiet, precis sånt du gillar.
Breakin the chainz, tikket, riot in everyone. De har sånna stavningar på låtarna, typ 80 tal.RocketQueen skrev:Me Lööööve Motley!
Ok ska kolla upp dem. Nån speciell låt du tycker jag ska tanka?
Solid snake skrev:Breakin the chainz, tikket, riot in everyone. De har sånna stavningar på låtarna, typ 80 tal.
Eller så kan du ta hela deras album Rest in sleaze.
Klart jag har, i'm da maaaan.RocketQueen skrev:Jag kör hela albumet!
Tack Solid. Du har alltid bra tips!
Soulflylost skrev:DvD´n Rock in rio!!
(iron maiden alltså!)
Solid snake skrev:Klart jag har, i'm da maaaan.
Det är en av mycket få livelåtar som kan få mig att rysa konstant i flera minuter.RocketQueen skrev:Dra på den på höööög volym på Fear of the dark och rys.
Solid snake skrev:Du såg inte Endstille på wacken i år? Sanslöst bra BM, enda "true" BM bandet där var i år, förutom Dissection.
Kan inte annat än att instämma, att spela den på ett fet hemabio system är som.. Ja de går inte å beskriva med ord!KalleNorton skrev:Det är en av mycket få livelåtar som kan få mig att rysa konstant i flera minuter.
prulle skrev:Kan inte annat än att instämma, att spela den på ett fet hemabio system är som.. Ja de går inte å beskriva med ord!
Soulflylost skrev:inte hemma bio när man spelar rock.. ska va 2 feta högtalare bara
5 små högtalare och en sub är mer för techno, rap, hipp-hopp, pop!
fan va jag vill ha en riktig 2x400 w förstärkare nu (om inte 2x1000w)
har ju 2 st pa högtalare ståndes utanför rummet men tyvärr så kan inte min lilla förstärkare ens... röra basarna på dom
prulle skrev:Du e dum!! Live inspelningar ska spelas på fet hemmabio!!! om än med grym sub men de ska ändå vara hemmabio de så nära konser upplevelse i fotöljen du kan komma..
Techno ska spelas på 12r... där är ju inte mellan register och diskant viktigt..
Soulflylost skrev:aja smaken är ju som baken
alltså delad
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet