Soulflylost
My homiez call me Mr. Oizo..
prulle skrev:Tur e de annars skulle inte skiten komma ut.
dvs onda saker som rap och hipp-hopp
prulle skrev:Tur e de annars skulle inte skiten komma ut.
Solid snake skrev:Här följer då det mesta som jag lyssnar på.
Bathory
Bed sores
Beheaded
Behemoth
Belphegor
Benighted
Blinded colony
Blodsrit
Bloodbath
Bloodline
Bolt thrower
Bonegrinder
Borknagar
Brutal truth
Det var ju en del.
De har ju bara gjort demos, dessutom så har bara de som delar flera TiB dem, inte sugen på att köa i 2 veckor för 2 demos.R2 skrev:öö Solidsnake
du som "har allt" hur kan du ha missat Bloodfeast???
Jodå de missade jag, krockade med något annat eller så var jag för full att gå dit.imaster skrev:De krockade med Sentenced och med tanke på att det är första och förmodligen sista gången jag får chansen att se Sentenced så tog jag den...
Hoppas inte du missade Primordial! Irländsk hednisk folkblack... Vilken jävla spelning på Wet Stage!
Vem tror du har bäst ljud? Du med ditt PA eller jag med min hemmabio för lite drygt över 35000? I priset är ingen bild inräknad, bara ljud....Soulflylost skrev:inte hemma bio när man spelar rock.. ska va 2 feta högtalare bara
5 små högtalare och en sub är mer för techno, rap, hipp-hopp, pop!
fan va jag vill ha en riktig 2x400 w förstärkare nu (om inte 2x1000w)
har ju 2 st pa högtalare ståndes utanför rummet men tyvärr så kan inte min lilla förstärkare ens... röra basarna på dom
Solid snake skrev:De har ju bara gjort demos, dessutom så har bara de som delar flera TiB dem, inte sugen på att köa i 2 veckor för 2 demos.
Vad heter din skiva då? Vilket land är de ifrån?R2 skrev:inte då, jag har minst en LP här...
KalleNorton skrev:Det är en av mycket få livelåtar som kan få mig att rysa konstant i flera minuter.
Solid snake skrev:De har ju bara gjort demos, dessutom så har bara de som delar flera TiB dem, inte sugen på att köa i 2 veckor för 2 demos.
Jodå de missade jag, krockade med något annat eller så var jag för full att gå dit.
Vem tror du har bäst ljud? Du med ditt PA eller jag med min hemmabio för lite drygt över 35000? I priset är ingen bild inräknad, bara ljud....
Kommer fortfarande ha bättre ljud än dig då ett PA inte är gjort för att spela detaljerat utan bara högt med bra tryck.Soulflylost skrev:jag kan ju lägga ut 35.000 jag med.. så kan vi se.. :3Freak
Solid snake skrev:Kommer fortfarande ha bättre ljud än dig då ett PA inte är gjort för att spela detaljerat utan bara högt med bra tryck.
Diskutera inte ljud med mig om du inte vet vad du ger dig in på, bara ett tips.
Letade fram den nu, inte LP utan 4låtars bild-EP.Solid snake skrev:Vad heter din skiva då? Vilket land är de ifrån?
Kobolt skrev:riktigt bra tråd, nu har jag lite musik att tanka och lyssna på
ingen som lyssnar på Syconaut? Riktigt bra band tycker jag. http://www.syconaut.com/ gå in och ladda ner lite av deras musik, helt gratis . Har tyvär inte gjort så många låtar.
Solid snake skrev:Vem tror du har bäst ljud? Du med ditt PA eller jag med min hemmabio för lite drygt över 35000? I priset är ingen bild inräknad, bara ljud....
imaster skrev:Mitt tvåkanalssystem kostade så mycket inkl. begagnade kablar och slutsteg...
Man får inte bättre grejer med PA, bara högre volym.
Tänk att få diskutera hårdrock och HiFi på ett MC-forum, kan det bli bättre..?
Glöm inteSolid snake skrev:Här följer då det mesta som jag lyssnar på.
Ja att du ska vara en sån jävla pudelrockare!RocketQueen skrev:Solid, lyssnar på Crashdiet nu. Låter bra så här långt.
Att man ska vara en sån jäkla pudelrockare.
/M
BAH! Jag hade iaf råd till nya kablar!imaster skrev:Mitt tvåkanalssystem kostade så mycket inkl. begagnade kablar och slutsteg...
Man får inte bättre grejer med PA, bara högre volym.
Tänk att få diskutera hårdrock och HiFi på ett MC-forum, kan det bli bättre..?
Lovemetal?-Rosen- skrev:om ingen har nämt dem innan så säger jag bara HIM
Vader har jag hört, ska kolla upp de andra.Andreas77 skrev:Glöm inte
Decameron
Imperator
Vader
Andreas77 skrev:Glöm inte
Decameron
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |