Bärgren
Förtidspensionerad bonnläpp
prulle skrev:Då lyssnar inte jag på riktig musik...
Sen när du har kommit ur hasch dimman kan du ju lyssna på free speech for the dumb med metallica. DET är riktig musik.
Jag kan bara hålla med
prulle skrev:Då lyssnar inte jag på riktig musik...
Sen när du har kommit ur hasch dimman kan du ju lyssna på free speech for the dumb med metallica. DET är riktig musik.
Hasch + ghettomusik är fakta, snoop dogg röker inte aaaaaalls hasch eller marijuana, neeeejdååå.Snubbben skrev:Va säger ni egentligen? Har jag fördomar, för att jag säger att han dödar djur? Kalla de va du vill men jag tycker inte det är fördomar utan fakta! Dom som har fördomar är NI (Ghettomusik haschplantor och jag vet inte vad).
Och? Låt han röka!!!!!!!!!Solid snake skrev:Hasch + ghettomusik är fakta, snoop dogg röker inte aaaaaalls hasch eller marijuana, neeeejdååå.
Snubbben skrev:Och? Låt han röka!!!!!!!!!
Och kolla bara dina idoler! Dom knarkar ju fan ihjäl sig! Ingen av dom där är riktigt klara i huvet.. Men de kanske man inte blir heller av att låta håret växa och slänga det fram och tillbaka.
Solid snake skrev:
Om jag säger att du är dum i huvudet, kallar du på dina homiez då och gör en drive-by utanför min lägenhet?
Starta en egen tråd, moppefucko.
Solid snake skrev:
Om jag säger att du är dum i huvudet, kallar du på dina homiez då och gör en drive-by utanför min lägenhet?
Starta en egen tråd, moppefucko.
Snubbben skrev:Nej ja kallar på mina death metal kompisar som kommer headbanga sönder dig..
Värsta jävla fördommar jag har sett, visste inte att solid var sån.
Ok, jag är ett moppefucko för att jag gillar annan musik än dej!
Ps. En fråga: Är man ball om man låter sitt hår växa till Tjej-längd och slungar det fram och tillbaka till musik som man inte äns hör vad sångaren "sjunger"
Det var faktiskt du som började med fördomarna, om nu Marilyn manson vill döda djur, så låt honom göra det.Snubbben skrev:Nej ja kallar på mina death metal kompisar som kommer headbanga sönder dig..
Värsta jävla fördommar jag har sett, visste inte att solid var sån.
Ok, jag är ett moppefucko för att jag gillar annan musik än dej!
Ps. En fråga: Är man ball om man låter sitt hår växa till Tjej-längd och slungar det fram och tillbaka till musik som man inte äns hör vad sångaren "sjunger"
Nej men vänta här nu lite!Solid snake skrev:Det var faktiskt du som började med fördomarna, om nu Marilyn manson vill döda djur, så låt honom göra det.
Jag antar att du är vegeterian?
Jag hör vad dem sjunger, det gör inte du för du är inte van vid musiken, jag slår vad om att du inte ens kan höra texten till In flames gamla skivor.
Och alla som gör hårdrock knarkar ihjäl sig också, fakta...Snubbben skrev:Nej men vänta här nu lite!
Trodde ja sa de tidigare, fördomar och fakta e OLIKA saker! Asså det är bevisat att han har dödat djur. Men det är inte bevisat att alla rappare röker, det är fördomar! Amen nu får du sluta, röka och döda e lite olika saker.. Men du tycker väl det är OK att om Bush vill döda Irakier så får han de? Tyvärr så kan ja inte uttala mig i det sista påståendet för att jag lyssnar aldrig på sån musik.
Klart ja måste kontra om du langar fördomar.. Varför får han döda irakier? E du rasse också?Solid snake skrev:Och alla som gör hårdrock knarkar ihjäl sig också, fakta...
Ja han får gärna döda irakier, vafan ska jag bry mig för? Jag vill gärna döda bush om jag får chansen, han är dum i huvudet, världen klarar sig bättre utan den idioten.
Starta en egen tråd.Snubbben skrev:Klart ja måste kontra om du langar fördomar.. Varför får han döda irakier? E du rasse också?
Ok sista! När kommer du att kunna acceptera annan musik än din egen?Solid snake skrev:Starta en egen tråd.
Ptja varför inte? Har du sett snuffvideor eller?
Som jag har sagt i ett annat inlägg och dessutom i detta: starta en egen tråd.
stäng på bara, eller flytta till OT iaf, så kanske åldern går upp på läsarna..Ljunghusen skrev:Ni vet vad pajkastning resulterar i...... Lägg av annars stängs tråden
imaster skrev:Snart börjar det dra ihop sig till att boka biljetter till årets stora metalhändelse. Hoppas verkligen att det är nån mer än jag som tänker ta bågen med mig ner till Tyskland i sommar och spana på lite sköna band...
http://www.wacken.com
Hårdrock!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024