Trådlyft! Japp 2 sittplatser (fel köp ska säljas) 2 stå platser som jag troligen behåller. Diggar inte maiden så grymt men det är ju nästan ett måste att se.nomolas skrev:1983095Oo jävlar vad folk har spammat sönder tråden
Någon som har biljetter till Iron Maiden i Globen eller Skandinavium?
Snubbben skrev:1842998Aa fett mycket bättre att HÖRA vad texten är till skillnad från det balla death metal stuket... + sånna här grejer att döda djur på scen (Marilyn manson(stavning?)) som tydligen är vanligt i den sortens musik tolererar jag inte!
Då lyssnar jag 100000000 gånger hellre på ghettopuffrans ljuva toner!
imaster skrev:2166916
#2: Döda djur på scen, det är poppis det! Nu var det ju så att Manson inte FICK göra det till slut och jag tvivlar på att han ville egentligen. I andra fall har jag inte hört om nån som dödat nåt på scen och att Manson skulle tillhöra metal-scenen har jag också missat...
Chris Ash skrev:2167619Ozzy har ju dödat djur på scen, ganska klassiska historier.
Anders R skrev:2167852Var inte det av misstag? Jag har för mig att storyn är som så att någon i publiken slängde upp en levande fladdermus och Ozzy trodde det var en gummifladdermus och bet till. Jag har för mig att han uppsökte läkare efteråt.
floodi skrev:2185540Takida spelar här i Kalmar i helgen , nån som har koll på dom snubbarna???
är det nått o ha?
Takida är svinbra.. gå in o lyssna på takida.sefloodi skrev:2185540Takida spelar här i Kalmar i helgen , nån som har koll på dom snubbarna???
är det nått o ha?
niuck skrev:2192829Takida är svinbra.. gå in o lyssna på takida.se
Dainese skrev:2194102Alla banden ni skrivit innan rockar men jag såg inte Ensiferum nånstans. Dom tycker jag är grymt bra!
nermal skrev:2194288Kan inte mer än hålla med. Ensiferum är finfina grejor det
Gillar du dom så borde du ju gilla Running Wild, Finntroll och Children of Bodom...Partymusik på hög nivå.
floodi skrev:2199101Kan inte gå , polarn o jag får ej ledigt ....
nu kan du lyssna på nytt, syconautKobolt skrev:1733024riktigt bra tråd, nu har jag lite musik att tanka och lyssna på
ingen som lyssnar på Syconaut? Riktigt bra band tycker jag. http://www.syconaut.com/ gå in och ladda ner lite av deras musik, helt gratis . Har tyvär inte gjort så många låtar.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|