I buren, innanför staketet, avspärrningen höll jag mig. 10 timmar mässa. Tiden gick med 300km+ fart. Och dagen var slut på nolltid. Träffade så många trevliga männislkor. Har inte själv hunnit med att gå runt och kika på den. Utan bara flyktigt förflyttat mig där i supersonicspeed.
Jag tycker att det finns bra med saker här. Är man intresserad utav personlig utrustning, så tror jag allt fixas här. Och klart de måste ju va bra mässpriser. På hojsidan jobbar ju importörerna på, det ser bra ut och mycke hojar finnes där. Om vi tycker det är dåligt med nyheter..... då är det ju inte deras fel. Det är världens mammon, världsläget som styr det utbudet. Gillar man inte typ, Kawas grön svarta, då spelar det ju ingen roll vad som finns i montern!
Man ska ju se det som en grym heldag, tagga ner lite och inte fara runt som en skållad 125a, kolla lite pers utrustning, pausa lite. Kika lite på några hojmärken, gå upp på övervåningen. Kolla lite show. Ett litet break till. Lite mer att kolla på hojtillbehör och mer hojar. Ta ett varv i klubbyn, brukar ju själv hålla till där, en annan sida, motsatsen till den proffesionella avdelningen. Snacka med SMC och se vad de gör för oss hojåkare. Lunch och en lättpilsner kanske. Gå tillbaka och kolla igen på något som tidigare kändes bra...... Ta lite broschyrer, har inte koll på det, kanske e det bara hänvisning till internet. NYA TIDER:::::::::::: Har du nu själv tagit det easy och lugnt e dagen slut. Du e slut och det känns gott för benen att komma i vågrätt position i sängbingen.
HAR DU KUTAT RUNT PÅ 2 TIMMAR GÖR DU NÅGOT FEL: Typ stoppat en karamell i munnen och svalt den med en gång
. Hamnat i säng med snyggaste bruden och gått med en gång.
Gör om gör rätt, njut länge! Mvh Toyman.
Vill ni stanna till jämte mina gamla OLD SCHOOL SUPERBIKES, prata gärna med mig. Mvh Tony.... TOYMAN