PåTvåHjul 2006 - WTF???

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Fan va najs med tanke på att jag missade förra!
Tänkte handla en hjälm nu men det kanske är lika bra att vänta tills mässan och testa där, borde ju finnas lite mer att prova där än hålla på och springa runt i 10 olika affärer.

Nån som vet ifall dom brukar ha några schyssta erbjudanden eller om det är helt ordinarie priser dom kör med?

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Det är så underbart att det hamnar i GBG så är det bara :D :D :D

Jag har en stor soffa och en extra säng att bidra med till mina bröder här på Sporthoj :tummenupp

GSXR72

A divorce sucks
Gick med
5 Aug 2005
Hoj
Suzuki GSXR 750 1989
Skulle man inte kunna anordna nån sorts träff/pubrunda i GBG i så fall, tänkte sticker dit från Malmö, dock blir det nog tåg o hotell en kväll som gäller . :tummenupp

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
GSXR72 skrev:
Skulle man inte kunna anordna nån sorts träff/pubrunda i GBG i så fall, tänkte sticker dit från Malmö, dock blir det nog tåg o hotell en kväll som gäller . :tummenupp

kan nog tänka mig att det blir Mäss fest på WCX

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
GSXR72 skrev:

Finns säkert ett antal vänliga själar som går med på övernattning hos vedebörande för en skön stämning & fjäsk av den finare sorten :tummenupp

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
sgtpepper skrev:
Jag har aldrig sett så många feminina modebögar på en och samma gång som när jag var på Avenyn en kväll i somras, det var brunkräm, moderna hockeyfrillor med slingor och fancy boy-kläder överallt. Det var som Stureplan x 5.

...

Jag måste lite motvilligt (eller, nä, egentligen inte, vill folk gå och se ut som om de rymt från bigbrother så är det väl upp till dem...) hålla med dig. Jag har varit på en massa roliga ställen under de senaste åren, och det finns ingenstans som det är så överstaljat som i gbg. Fast det är ju kul att titta på, lite grann som ett zoo ungefär.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Silwer skrev:
surt som fan, då får man stå över ett år till då.

Undarar hur man kan vara så dålig planerare att man inte klarar boka en mässa på 2 år.

"För 2006 kunde Svenska Mässan tillgodose branschen och erbjuda en tidpunkt som passade perfekt. Därför kommer På Två Hjul att arrangeras i Göteborg även nästa år, säger Suzanne Lundström, projektledare på Svenska Mässan."

Stog de i länken iaf :)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...