2fast4hjo skrev:Tror inte ett dugg på att du är där för, tror du är där för
![]()
![]()
![]()
ja, jag erkänner...jag kör båge bara för brudarna på mc-mässorna.
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
Näh, om man vill se
![Tuttar :tuttar :tuttar](/img/smilies/nya/boobies.gif)
2fast4hjo skrev:Tror inte ett dugg på att du är där för, tror du är där för
![]()
![]()
![]()
amullo skrev:http://nemonet.swefair.se/templates/StartPageMain____426.aspx
Jaha.. då måste man släpa sig till Götet ytterligare ett år innan man får nära till mässan..
Någon som vet varför Götet får mässan två år i rad. Första gången det händer sedan mässan startades ju..
sandstream skrev:Nej, ni är nummer 2, iaf på att ta emot bidrag.
Hoppas mässan kan öka era inkomster lite så vi i Stockholm slipper subventionera er existens lika mycket
De som håller i mässan kanske skulle boka några år i förväg så slipper de komma med dåliga bortförklaringar.
sandstream skrev:De som håller i mässan kanske skulle boka några år i förväg så slipper de komma med dåliga bortförklaringar.
flykay76 skrev:Så även om Älvsjömässan klantade sig med byggmässan så har nog Svenska mässan kommit med bättre "deal" för att arrangera den hos dom i GBG.
Okejflykay76 skrev:Dagen efter att mässan i GBG stängde, började "på två hjul" teamet, Suzanne m.fl att planera inför 2006. I denna planering, tas det in offerter från både Svenska mässan i GBG och Älvsjömässan i STHLM.
Så även om Älvsjömässan klantade sig med byggmässan så har nog Svenska mässan kommit med bättre "deal" för att arrangera den hos dom i GBG.
Tack, men jag är redan där och ser min skattepengar försvinna söder ut till "danskarna" och väster ut till alla "goa gubbar"nosense skrev:Välkomna till framsidan o verkligheten![]()
Tack, tack, tack!Bikerbitch skrev:Ja vad tusan. Det är visserligen läckert att gå ner till Älvsjömässan på 10 minuter. Men Göteborg är en mysig stad och det är kul att åka spårvagn samt att festen hos WCX var skoj och det är roligare att umgås med trevliga skåningar än dryga fjollträskare![]()
Bikerbitch skrev:det är roligare att umgås med göteborgare än dryga fjollträskare![]()
Bikerbitch skrev:Ja vad tusan. Det är visserligen läckert att gå ner till Älvsjömässan på 10 minuter. Men Göteborg är en mysig stad och det är kul att åka spårvagn samt att festen hos WCX var skoj och det är roligare att umgås med göteborgare än dryga fjollträskare![]()
amullo skrev:http://nemonet.swefair.se/templates/StartPageMain____426.aspx
Jaha.. då måste man släpa sig till Götet ytterligare ett år innan man får nära till mässan..
stanna hemma då dåbenkar skrev:Skulle aldrig falla mig in att åka 45 mil x 2 bara för att titta på några hojar och prylar som man ganska omgående kan se i närmsta hojbutik, transportera sig, osv, det är det inte värt....![]()
Tycker det varit kanon/rättvist med Tokholm/Jätteborg vartannat år, synd att det inte blev så i år, är kul traska ut till en lokal mässhall, kolla in hojar och mingla med annat hojfolk, ev. party på kvällen osv. Hoppas det kommer in i rätta gängorna nästa år, för dom enda som torskar på att köra i Jätteborg två år i rad är MC-försäljarna, bra/bättre för dom kunna visa upp sig för olika delar av landet vartannat år.
Som extra sur grädde på det tragiska så tycks den "lilla" MC-Mässan i Sthlm inte kunna bli ens ett halvdystert alternativ, utan antagligen toksplittrat eftersom det är två olika arrangörer som krigar om "Lilla MC-Mässan"...
1. Tor-Sön 23-26 mars. Stockholms Motorcykelmässa Gustavsbergs Hamn, dvs förra årets arrangörer av "Lilla MC-Mässan", läs mer här: http://www.stockholmsmcmassa.se/
2. Lör-sön 25-26 februari. Swedish MC Expo på SollentunaMässan, läs mer här: http://www.sollentunaexpo.se/default.asp?id=1&cid=3&sid=2
Vad det gäller MC-Mässa, gissar jag således att det bara är att stoppa huvudet under kudden och hoppas att "Stora" Mässan kommer till Stockholm 2007...![]()
/B
betsy skrev:Inte gnälla nu, Göteborg är ju jättekul!!![]()
![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |