Igår skulle jag parkera på en ganska fullproppad parkering. Hittar ett par som är på väg till sin bil, lastar i sina påsar och efter ett litet tag backar dom ut och kör iväg. Jag har hela tiden stått och blinkat höger två-tre rutor bort och väntat på att dom ska bli klara. Bilen backar ut och svänger bort från mig när den backar. Jag väntar då såklart på att bilen ska köra iväg och möta mig så jag kan parkera sedan. DOCK kommer det en gubbe från andra hållet. Han passar då på att ta min plats medans jag väntar på att bilen som ska åka passarar mig. Jag blir så paff till en början att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Efter några sekunde stövlar jag ut och säger till gubben att jag hade väntat på att den bilen skulle åka. Jaha, men jag hann ju före, säger han då. Inser snart att han inte går att tala till rätta på ett vanlgit sätt. Vänder på klackan och hoppas på att han ska backa ut när han insett sitt misstag. Nej då, han sitter kvar i sin bil och väntar väl på att jag ska åka vidare. Jag går tillbaka igen, den här gången är han på väg ut, men han stänger snabbt sin dörr igen och rullar inte ens ner rutan lite för att kunna föra en vettig konversation. Då ruttnar jag och berättar för honom att OM hans bil har fått sig en repa när han återvänder så är det INTE jag som gjort den. Sen berättar jag om lite mer saker som jag INTE ska göra med hans bil.
Han struntar fullständigt i mig och sitter kvar inne i sin låsta bil.
Efter en stund kliver han ut, tar ett kort på mig i min bil och ger sig av.
Det är ju ingen stor sak egentligen, men man blir arg av att bli kissad på
Hur hade du/ni reagerat?
Han struntar fullständigt i mig och sitter kvar inne i sin låsta bil.
Efter en stund kliver han ut, tar ett kort på mig i min bil och ger sig av.
Det är ju ingen stor sak egentligen, men man blir arg av att bli kissad på
Hur hade du/ni reagerat?