Fränt! vore än mer intressant om den funnits i STI utförande med turboboxer och ställbar diff. Snacka om multiverktyg.
Den finns med turbo med 250hk... och den har diffad bakaxel från början oxå, fan vad jag vill ha en Baja
Fränt! vore än mer intressant om den funnits i STI utförande med turboboxer och ställbar diff. Snacka om multiverktyg.
Vad kostar det att lacka om en bil om den inte behöver demonteras totalt och lackas inuti? Kan någon göra det för en bra peng i Sthlm tro?
Funderar på att laga ett par mindre skador och då samtidigt lägga på en ny originallack så den blir ollonblank.
Finns det några rejäla diesel pickisar som man kan ha som motorvägslok utan att dom drar alltför mkt?
Så länge de inte varvar så mycket så drar de rätt lite faktiskt. Jag kan åka hur långt som helst i min utan att få ont i kroppen dessutom.
Men du orkade inte asa ner din ludna apröv till Hajj Tjapparall.
Vilket av alla event skulle jag närvarat på? Nästa år blir det kanske en repa när det vankar country.
Åff råvd åff kårs.
Finns det några rejäla diesel pickisar som man kan ha som motorvägslok utan att dom drar alltför mkt?
Denna är rejäl.... men drar nog lite mycket soppa för att kvala in som motorvägslok..
http://www.blocket.se/orebro/Cheva_Silverado_MONSTER_43033931.htm?ca=8&w=3
View attachment 370860
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring