Vet du varför det inte går? Polaren har sammalika fördelningslåda på sin W250 och han kan lägga ur.. Kan det bara vara så att han inte micklat dit reglage för det då han installerat den?
Har dessutom beställt nya bumbers till blåfården. Här på bilderna monterade på en Bronco...
View attachment 373431View attachment 373432
Gubben verkade som sagt inte ha koll på något. Han verkade vara den genomsnittliga raggaren. Ingen aning alltså. Han hade köpt den av någon pickislegend i Bettna av alla ställen. Men han hade visst dött strax efter affären så han kunde inte fråga han.
Jävligt ballt. Kommer väl dock skära sig mot din babylack.
Frågan är väl tjevalådan. Den borde väl ha en 727 om allt skulle va rätt men funkar det så gör det väl. Tycker den är grymt fin och att få fyrhjulsdriften urkopplingsbar ska ju inte vara något problem tycker jag.
Negative. Tvärt om har jag kommit fram till att lacken är för ljus för att bära upp krom till sin fulla glans. Får bli mattsvart i stälet.
Han påstod att det var dodgegrejer. Han skrev 700 låda mest för han inte visste vad han skulle skriva. Känns lite osäkert att han inte vet vad det är för grejer. Jag kan ju inte det här tillräckligt bra. Det är ju detta med bakdiff och framdiff också. Vad är det för grejer. Motor, växellåda och fördelningslåsa är bytt. Men till vad vet han inte. Aja. Får se om den försvinner innan jag hinner få över pengarna från Norge.
Då är det säkert 727-låda. Bra grejjer. Bilen tycker jag känns som ett säkert köp. Lite pill får man räkna med men det är alltid bra att börja med något som är värt att pilla på enligt mig.
Vad kostar macho kofångarna?
snart har jag slut på kloka motargument.
Jag är ganska säker att jag åkt i den där för sisådär 13 år sedan.
Mmm. Det är väldigt frustrerande att minst hälften av de fina objekten står i såna metropoler som t ex Kalix, Vilhelmina, Kiruna eller Haparanda. Man blir ju saatan förpannad helvete alltså.
Mmm. Det är väldigt frustrerande att minst hälften av de fina objekten står i såna metropoler som t ex Kalix, Vilhelmina, Kiruna eller Haparanda. Man blir ju saatan förpannad helvete alltså.
Ta en utflykt och kör hem den igenom de miljöer där slika fordon egentligen hör hemma.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|