Teo.
Hur väl fungerar det att knuffa ikull BMW bilar med en sådan där?`Är det risk att man kör sönder hjulupphängningar å sånt eller "tar" det på kofångarna?
Framstjärten var ju snyggast på den med mongoflaket.
Till expertisen:
1. Vad kallas det när man ser hjulhusen i plåten bredvid flaket? Dvs flakytan är mellan hjulen.
2. Varför skapar man ngt så fult?
2. Lastytan i ett stepsideflak är helt fyrkantig vilket vissa tydligen tycker är viktigt. Hjulhusen tar ju annars plats inne i flaket.
Dessutom lätt att lyfta i och ur saker från sidan med stegen d a stepside.
2. Lastytan i ett stepsideflak är helt fyrkantig vilket vissa tydligen tycker är viktigt. Hjulhusen tar ju annars plats inne i flaket.
Funderar vad den samlade expertisen tycker om nyare Chevrolet Avalanche?
Frugan tycker det är fint med den mörka plasten runt flaket och om det innebär att jag kan byta BMW laståsnan mot en truck så kan jag tänka mig att ge med mig. Dock så är hon övertalningsbar. Hon diggar nyare Ford F-150 crewcab samt Dodge också, bara det är macho.
Tanken är bensin V8 eftersom jag kör ganska lite samt crewcab så familjen får plats. Vill ju helst ha diesel, men osäker om det är värt det när man ligger på 1500mil/år. Budget 220-230´-
Krav är 4WD samt Auto och en modern truck.. nyare än 04-05 iallafall om det inte finns bra skäl att se bakåt.
Vafan kan inte låta tråden hamna på sida 2...
Köp en Fårrd f250, vad innebär XLT? Ser lustigt hög ut bak, för jobbigt att höja fram också?
http://www.blocket.se/jamtland/Ford_F250_XLT_46061899.htm?ca=12&w=3
Funderar vad den samlade expertisen tycker om nyare Chevrolet Avalanche?
Frugan tycker det är fint med den mörka plasten runt flaket och om det innebär att jag kan byta BMW laståsnan mot en truck så kan jag tänka mig att ge med mig. Dock så är hon övertalningsbar. Hon diggar nyare Ford F-150 crewcab samt Dodge också, bara det är macho.
Tanken är bensin V8 eftersom jag kör ganska lite samt crewcab så familjen får plats. Vill ju helst ha diesel, men osäker om det är värt det när man ligger på 1500mil/år. Budget 220-230´-
Krav är 4WD samt Auto och en modern truck.. nyare än 04-05 iallafall om det inte finns bra skäl att se bakåt.
Snik, heter det.Btw XLT är ett utrustningspaket som tjevas Silverado eller Dodges Laramie.
Custom, XL, XLT, XLT Lariat är fårdarnas paquet. Så XLT är alltså det näst flådigaste.
Fler frågor!
Varför ser Stepside griimt ut på äldre kärror men muppigt ut på nya?
Min egen teori är att på äldre skutor ser man syftet med det medan nyare skutor mest ser ut om om man velat spara plåt.
Beror på hur gamla bilar du tänker på. Men förr va ju hjulhusen fram ungefär likadana som en en stepside bak. Men hade alltså skärmar bredvid huven. Likadant fram och bak.
Du är inte ihop med en Anna? Hade nämligen en facebook diskussion nyligen med en tjej som skulle köpa fullsize dodge (350, 5,7 hemi) med killen.
Nope. Frugan heter Viktoria.
Teo!
Den såg najs ut. Kanske lite till åldern? Eller spelar det mindre roll kanske.. Jag vill gärna kunna marscha 110-120 på motorväg med trucken. Kanske får bli en Tahoe eller liknande istället.
Fler frågor!
Varför ser Stepside griimt ut på äldre kärror men muppigt ut på nya?
Min egen teori är att på äldre skutor ser man syftet med det medan nyare skutor mest ser ut om om man velat spara plåt.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|