http://www.blocket.se/skaraborg/Chevrolet_Silverado_46656571.htm?ca=15&w=2
för och nackdelar med denna?
för och nackdelar med denna?
http://www.blocket.se/skaraborg/Chevrolet_Silverado_46656571.htm?ca=15&w=2
för och nackdelar med denna?
Jag sålde in min 2500 till sambon genom att förklara att med soffa fram så kan man sitta båda två och ändå få plats med ev barnstol. Och samtidigt ha ett halvt ikea på flaket.
Inte lätt att veta men gissar att det är en k2500 då är det ju lite kraftigare doningar men endast 6 bultade axlar, IFS fram så kostar lite att höja på riktigt. 6,5 td är ju säkert en trevlig motor, skulle jag gärna haft.
Man får ju kika på plats om den verkar välskött!
edit: eller står det 1500 på listen?
Jupp, 1500. Å andra sidan billig i drift då klenaxlarna tar 0,2 % ac hästarna att vrida runt.
Finns faktiskt sjukt smidiga höjsatser till tjevas IFS nu där man bara vrider om torrsionsstagen fram och får upp den några tum. Billigt Ebay.
Jupp, 1500. Å andra sidan billig i drift då klenaxlarna tar 0,2 % ac hästarna att vrida runt.
Finns faktiskt sjukt smidiga höjsatser till tjevas IFS nu där man bara vrider om torrsionsstagen fram och får upp den några tum. Billigt Ebay.
långfärder med en sån bil...går bra eller anus?
Går mycket bra, en mjukfjädrar pickis är något av det skönaste du kan dunka långt med
Hur mycket drar 6,5td motorn per mil? samt man ligger väl inte och tokvarvar vid motorvägsfart 110km/h?
Hur mycket drar 6,5td motorn per mil? samt man ligger väl inte och tokvarvar vid motorvägsfart 110km/h?
Näe, inget vidare bekvämt att ligga och pressa högfart. Fram kommer man ju ändå, lika bra att sätta farthållaren på sisådär hundra och njuta av vägarna och lite bra musik istället
Vill minnas att min pickis inte drog mycket mer än strax över litern under hemfärden efter att jag köpt den (nästan bara motorvägskörning i lugnt tempo), typ 1,2. Blandad körning ligger den på typ 1,5 eller så, men det nästan oavsett hur du kör och lastar och sådär. Dricker snarare per tid när den är igång liksom
Ska nog nämna också att detta var med ett genomrostat tryckrör till rubon, så min bil gick nog fetare än fett vilket kan ha gett något högre förbrukning än normalt. Nu har turbon fulltryck men har tyvärr inte kunnat prova att mäta förbrukningen sen jag fixade det då bilen är obesiktigad.
Näe, inget vidare bekvämt att ligga och pressa högfart. Fram kommer man ju ändå, lika bra att sätta farthållaren på sisådär hundra och njuta av vägarna och lite bra musik istället
Vill minnas att min pickis inte drog mycket mer än strax över litern under hemfärden efter att jag köpt den (nästan bara motorvägskörning i lugnt tempo), typ 1,2. Blandad körning ligger den på typ 1,5 eller så, men det nästan oavsett hur du kör och lastar och sådär. Dricker snarare per tid när den är igång liksom
Ska nog nämna också att detta var med ett genomrostat tryckrör till rubon, så min bil gick nog fetare än fett vilket kan ha gett något högre förbrukning än normalt. Nu har turbon fulltryck men har tyvärr inte kunnat prova att mäta förbrukningen sen jag fixade det då bilen är obesiktigad.
Du får provköra obesiktigade fordon i samband med renovering. Det är så många av raggar-åken rullar har jag fått lära mig. Fordonet måste dock vara försäkrat.
Den regeln är väl borttagen just av den anledningen?
Det är nog mer så att du ska kunna styrka renoveringen och inte ha 5 packade gubbar i flanellskjorta bak i bilen och Eddie sjungades "en runkade spårvagnschaufför" på högsta volym. Men du kan ha rätt.
Bar överkropp och Pontiak Johansson går väl fortfarande bra?
Jag har utvecklat stark aversi mot den mannen. Efter att ha sällskapat med en quinna från Jönköping så blev det för mycket helt enkelt...
Han är visserligen från en köping, men jag fattar inte kopplingen?
Näe, inget vidare bekvämt att ligga och pressa högfart. Fram kommer man ju ändå, lika bra att sätta farthållaren på sisådär hundra och njuta av vägarna och lite bra musik istället
Vill minnas att min pickis inte drog mycket mer än strax över litern under hemfärden efter att jag köpt den (nästan bara motorvägskörning i lugnt tempo), typ 1,2. Blandad körning ligger den på typ 1,5 eller så, men det nästan oavsett hur du kör och lastar och sådär. Dricker snarare per tid när den är igång liksom
Ska nog nämna också att detta var med ett genomrostat tryckrör till rubon, så min bil gick nog fetare än fett vilket kan ha gett något högre förbrukning än normalt. Nu har turbon fulltryck men har tyvärr inte kunnat prova att mäta förbrukningen sen jag fixade det då bilen är obesiktigad.
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |