Mordecaien
Can do!
Indeed.
Och terängegenskaperna är inte att förakta heller med fulldiffat och lågväxeln i.
Fan. Man kanske ska ha den kvar. Den kostar ju gratis där den står...
App App! Registeravgift
Inget är gratis
Indeed.
Och terängegenskaperna är inte att förakta heller med fulldiffat och lågväxeln i.
Fan. Man kanske ska ha den kvar. Den kostar ju gratis där den står...
Härligt! Pendlande tomgång är ju egentligen väldigt ärevördigt. Som den typiska tomgångspendlingen hos en överkammad V8.a med klassisk rootskompressor. Kultur helt enkelt! Det borde bilutvecklarna lägga in i programvaran hos moderna blipblop-bilar, så att man kan välja det med en knapp när man vill känna sig extra stenhård och farlig vid rödljusen. Mycket maffigare än ungarnas pysande med dumpventilen ju!
[YOUTUBE-ID]GtUyXhjMwC0&feature=related[/YOUTUBE-ID]
App App! Registeravgift
Inget är gratis
3500kr fattigare. Nu är man med i klubben. Tjackat en Nissan Rost Cab. Knackar som en diesel men den tuffar och går.
Jag har en Comanche...
Grattis! Nissan King Cab verkar outslitliga om man håller efter rosten... Om du får motorhaveri så är det bara att ringa så hämtar jag dig på min picki´s, din får nog plats på mitt flak...
Grattis! Nissan King Cab verkar outslitliga om man håller efter rosten... Om du får motorhaveri så är det bara att ringa så hämtar jag dig på min picki´s, din får nog plats på mitt flak...
vad är de för däck? går dom o frambringa i 15"?
Ser ut dom deäck från Intercos. Super Swamper av nåt slag.
Finns till 15"
Kolla här.
http://www.nitroz.se/arlanda/
Lånade en sån i sommras och flyttade ett litet hus med, riktigt rå stark bil i förhållande till storleken, bara att smyga fram med släpet över både stock och sten
Dom är rätt lika dom Cooper jag hade i 35"x12.50"x15"
Teo har rätt. Super Swamper LTB heter dom. www.fyrhjulsdrift.se har dom och ngn firma som ligger nära arlanda. Finns definitivt att få i 15 ". Ruskigt bra grepp i lera! Mindre bra på landsväg...
Arlanda marketing som jag länkade till bla.
Är de inte kända för motsatsen?
Koppling och låda vekar vara något som går sönder titt som tätt.
Teo har rätt. Super Swamper LTB heter dom. www.fyrhjulsdrift.se har dom och ngn firma som ligger nära arlanda. Finns definitivt att få i 15 ". Ruskigt bra grepp i lera! Mindre bra på landsväg...
skulle behövt nåt som funkar helst till båda. åker nog mer väg men vill kunna prova skiten i lera nångång(rörbuggy)
Seriösa terrängdäck görs med eftergivliga däcksidor och mjuka stommar.
Har aldrig stött på däck som funkar bra både i terräng och på väg.
I lera funkar dock styva stommar med grovt mönster riktigt bra.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|