Den e ju gammal, finns väl ett par sidor bak i tråden
Men cool e den!
Jänkare kan inte bygga bilar.....
Min knackar på fint som fan efter sina 30 + tusen mil utan ett problem vare sig i motor, låda/fördelningslåda, axlar bortsett från div slitdelar som pumpar och grejjer jag bytt. Man får underhålla trucken I tells ya.
Jahapp, dags att börja riva automatlåda då.....
Fick lite varmt i helgen och kastade upp en massa transmissionsolja.
Nu verkar den tät, men ska iaf se över kylningen och ge den en välbehövlig service.
Jänkare kan inte bygga bilar.....
Den här var ganska ball, även om jag egentligen inte gillar låga 2wd så hade denna nån sorts ballhetsfaktor.
http://www.blocket.se/skaraborg/Arg_Stepside_med_attityd_som_racker_till_48387165.htm?ca=11&w=3
View attachment 389399
Fast på tok för dyr.
Den här var ganska ball, även om jag egentligen inte gillar låga 2wd så hade denna nån sorts ballhetsfaktor.
http://www.blocket.se/skaraborg/Arg_Stepside_med_attityd_som_racker_till_48387165.htm?ca=11&w=3
View attachment 389399
Fast på tok för dyr.
Ja det är lite optimistiskt men jag passar på att fråga här ändå.
Någon som kan hjulinställningarna på dessa / vet var man kan hitta siffrorna? Toe in/out camber grader osv? 1990 F150'n då.
Har frågat på amerikanskt pickisforum & google hittar bara för 2004 & nyare. :/
Har ingen aning men försök få de helt raka. Sen kör du lite och skruvar in tills det känns bra. Så gjorde jag och min känns kanon i styrningen nu.
Har bytt ut styrstag/bussningar/p-ändor och skulle ju va skönt om hjulen pekar rätt också.
Se till att den inte drar åt något håll när den är "rak" bara. Då ligger du på centrum...typ. Sen så är det bara att vrida på den där rackaren på långa styrstaget så knallar båda hjulen in simultant. Det är inte så noga men det är skönt när den inte är för vinglig.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|