FettSnok
96% enligt läkaren
Köp en skattebefriad veteranbil som privat bil så har du nåt att visa upp åt skattemyndigheten om dom gnäller.
Nog lugnt, har två privata bilar.
Köp en skattebefriad veteranbil som privat bil så har du nåt att visa upp åt skattemyndigheten om dom gnäller.
Förvisso, men herr skatteverk kan likväl utkräva körjournal. Alltså så kan man förmånsskattas för det..
Det är till för att släpa maskiner, motorer och annat stort hem till verkstaden.. och annat passande..
0-100 är Zatzyghay. 6.2:an gör det långt över tian men den gör det även om flaket är fullt... Vrid rules!
Fördelen är ju att du får dra hela momsen på en pickis, varför jag åker omkring i ett skåp är för mig en gåta...
Galet fin! Är den C-reggad? Vad får du lasta lagligt på den isåf?Så är det!
Jag har dessutom fastnat för flatbed. De är ju fult men jävlar vad smidigt det är med plant flak med lämmar. Har haft det till allt ifrån att köra traktor på till grus. Även perfekt som arbetsbord mm.
View attachment 395734
View attachment 395735
Galet fin! Är den C-reggad? Vad får du lasta lagligt på den isåf?
Hur dyra är dieseltruckarna i skatt egentligen? B-reggade då alltså.
Beror väl lite på vikten men min går väl på dryga 5 lök. Är så jäkla billig att äga i övrigt så den bjuder jag på.
Ah, det är ju ingen idiotsumma så som jag befarade. Hur är det med försäkringen?
Min Comanche är allt annat än billig för vad det är.
Så är det!
Jag har dessutom fastnat för flatbed. De är ju fult men jävlar vad smidigt det är med plant flak med lämmar. Har haft det till allt ifrån att köra traktor på till grus. Även perfekt som arbetsbord mm.
Nån som tycker att Teos truck är för liten och vill ha större? Såg den här till salu på fejjan.
esch lastbilar ..
kameran på min mobil har smakat alldeles för mycket betong och byggdamm så det går knappt att se vad saker och ting föreställer.
Men slänger in en bild iaf på vad som är under uppbyggnad till chevan
View attachment 395877
Aarrgh!, måste bara hitta en 24v ISB Cummins bil med cåmmån-rajl! Åka fett å brett till vintern
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|