Pickup-besatt.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Lillebror köpte en Subba för någon vecka sedan. Ganska fet men helt fel motor, 454:a är inte snällt mot plånboken trots skönt ljud...
sub.jpg

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Fan nu vankas de verkligen husköp så måste fan sälja chevan. Idioti, nu jag behöver en ju.
Jävla sambo som pluggar.

Nån som känner nån som letar C10 69a?

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09

Jag vet inte riktigt vad jag ska begära för pris.
Den billigaste på blocket är ju denna http://www.blocket.se/stockholm/Chevrolet_C10_Fleetside__67_52629382.htm?ca=8&w=3
Den vill han ha 89 för.
Finns en till CST/10 som är den modellen jag har o han tar inte bud under 99 på sin, den är dock fetare motor o allmänt bättre skick.

Men jag har inte alls funderat på vad jag ska ha för den, den har ju fått en takbalk över sig så taket är lite intryckt o såna saker som sänker värdet endel. Såntdär man hade tänkt ta tag i o fixa efter hand :gnissla

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Kompisen köpte en IH Scout II idag. Vanvettigt cool kärra i PKPTRK:arnas utmarker. Jag har länge önskat mig en men icke vågat tjöpa, ety min tur med mekanikmackapärer skull gett en jobbig romans.

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Hoj
Italiensk läckerhet... ja, hon läcker, därav namnet...
En fråga till Pickup expertisen på SH.
Jag är lite smått förtrollad i Dodge Ram 1500 och hittade en väldigt trevlig på blocket precis:
http://www.blocket.se/kalmar/Dodge_RAM_1500_4_7_Magnum__Kanonpris__53230834.htm?ca=11&w=3
Hur är tomatlådorna på de här bestarna, antar att det är en 4växlad låda som sitter i den bilen med tanke på åldern, är de drägligt utväxlade för att puttra runt på motorväg med, eller kommer man sitta där med 6000rpm i 110km/h? och hur fanken lyckades de enbart klämma ur 240hästar ur 4.7 liter V8'a :va

Notch

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr
Gick med
28 Dec 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K3, Suzuki GSX 1100E -81
En fråga till Pickup expertisen på SH.
Jag är lite smått förtrollad i Dodge Ram 1500 och hittade en väldigt trevlig på blocket precis:
http://www.blocket.se/kalmar/Dodge_RAM_1500_4_7_Magnum__Kanonpris__53230834.htm?ca=11&w=3
Hur är tomatlådorna på de här bestarna, antar att det är en 4växlad låda som sitter i den bilen med tanke på åldern, är de drägligt utväxlade för att puttra runt på motorväg med, eller kommer man sitta där med 6000rpm i 110km/h? och hur fanken lyckades de enbart klämma ur 240hästar ur 4.7 liter V8'a :va

Jag vet en Dodge ram 1500 som ev är till salu. Om jag minns rätt så har den 5.2 eller 5.9 motorn och har gått ca 10000 mil.

Kan kolla upp mer noga om du vill. Den finns ca 20 mil norr om Sthlm.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Fan va fint, tog just ut chevan, han starta som om de va igår jag ställde in han.

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Den här vill jag ha!
Svensk bilförnedring hade nog inte gillat den!

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA