Känns muppigt att regga om den. Men bra stuk.
http://mobil.blocket.se/dalarna/Chevrolet_silverado_k20_6_2L_4x4__82_50954233.htm?ca=11&w=3
Jaha, då var man pickuplös igen. 4timmar på blocket.. å 2wd skulle va svårsålt? Jojo...
Nu är det snart sommar så det blir båt och hoj sålänge.
Hann du ens fisa in sätet ordentligt?
Snart dags att plocka ut den gamle.
Men går fortfarande i tankarna att sälja av den precis som alla andra fordon, så trött på o bo mitt i stan o ha massa fordon.
Behåll den tills jag hittat hus. Då ska jag köpa skattefri. Den var fyrhjulsdriven va?
En sådan var jag på jakt efter i flera månader utan resultat de som finns till salu i Finland e ettdera galet hårt använda eller överprissatta, totalt omöjligt att hitta ett vettigt exemplar. Köpte istället en ny(are) L200 häromdan, hittade en 99% rostfri, registrerad som servicebil med låg skatt
En sån behöver jagJag har köpt mig en grävare , nu har jag ytterligare lite mer användning av chevan.
Hur mycket törs man lasta över gränsen? Den är reggad på löjligt låg vikt, får lasta typ 300kg på flaket, men om man bortser från det, Hur mycket pallar bilen? 1ton grus?
Jepp, fick en l200 hälften billigare än motsvarande hilux... och den e knappast hälfen sämre... jag tror att det ligger något i vad du säger om priserna på framför allt amerikanska pickuper, de börjar vara coolt me truck igenTell me about it, brukar få två 02-03'ans l200 för priset av en 98'ans hilux.
Eller ett helt stall gamla jänkare, men de har fan stigit oerhört de senaste åren de också. Luktar bra affär riktigt rysligt om min till det inköpspriset jag gav, 2-hjulsdrift till trots.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|