Pickup-besatt.

David

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Hoj
Honda Hornet 900 -03, Yamaha xs650 -81, Ktm sxc 625 -04
uploadfromtaptalk1394519851715.jpg
Perfekt tårta för dig Teo, om du hade vart intresserad av cheyer. Man kan ju iofs ta bort brudparet och ha en skithäftig trucktårta ändå!

Last edited:

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Jaha, då var man pickuplös igen. 4timmar på blocket.. å 2wd skulle va svårsålt? Jojo...
Nu är det snart sommar så det blir båt och hoj sålänge. :crash

robbandalal

Starta! Ditt j***a motorcykelh*****e!!
Gick med
15 Oct 2003
Hoj
Harley custom 110"
vill ha en 7,3 td pickis -02 men varför måsta alla tatta med elen? dem jag tittat på är klippt hej vilt och sladdar och skit över till extraljus och stereos, inget ovanligt iofs men överlag är det mercanska bilar det är värst....alltid. vill fan inte ha en 6.0 powerstroke och en nyare är 400+ WTF

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Snart dags att plocka ut den gamle.

Men går fortfarande i tankarna att sälja av den precis som alla andra fordon, så trött på o bo mitt i stan o ha massa fordon.

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Snart dags att plocka ut den gamle.

Men går fortfarande i tankarna att sälja av den precis som alla andra fordon, så trött på o bo mitt i stan o ha massa fordon.

Behåll den tills jag hittat hus. Då ska jag köpa skattefri. Den var fyrhjulsdriven va?

ch_yzf

Sporthojsnörd
Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Yamaha Thunderace, Gammelhonda
En sådan var jag på jakt efter i flera månader utan resultat:mad: de som finns till salu i Finland e ettdera galet hårt använda eller överprissatta, totalt omöjligt att hitta ett vettigt exemplar. Köpte istället en ny(are) L200 häromdan, hittade en 99% rostfri, registrerad som servicebil med låg skatt:rock

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
En sådan var jag på jakt efter i flera månader utan resultat:mad: de som finns till salu i Finland e ettdera galet hårt använda eller överprissatta, totalt omöjligt att hitta ett vettigt exemplar. Köpte istället en ny(are) L200 häromdan, hittade en 99% rostfri, registrerad som servicebil med låg skatt:rock

Tell me about it, brukar få två 02-03'ans l200 för priset av en 98'ans hilux. :gnissla
Eller ett helt stall gamla jänkare, men de har fan stigit oerhört de senaste åren de också. Luktar bra affär riktigt rysligt om min till det inköpspriset jag gav, 2-hjulsdrift till trots. :tummenupp

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Jag har köpt mig en grävare :D, nu har jag ytterligare lite mer användning av chevan.
Hur mycket törs man lasta över gränsen? Den är reggad på löjligt låg vikt, får lasta typ 300kg på flaket, men om man bortser från det, Hur mycket pallar bilen? 1ton grus?

Bifogat

• 0884052849.jpg
    0884052849.jpg
    78.5 KB · Visningar: 108

ch_yzf

Sporthojsnörd
Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Jag har köpt mig en grävare :D, nu har jag ytterligare lite mer användning av chevan.
Hur mycket törs man lasta över gränsen? Den är reggad på löjligt låg vikt, får lasta typ 300kg på flaket, men om man bortser från det, Hur mycket pallar bilen? 1ton grus?
En sån behöver jag:yoparty

ch_yzf

Sporthojsnörd
Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Tell me about it, brukar få två 02-03'ans l200 för priset av en 98'ans hilux. :gnissla
Eller ett helt stall gamla jänkare, men de har fan stigit oerhört de senaste åren de också. Luktar bra affär riktigt rysligt om min till det inköpspriset jag gav, 2-hjulsdrift till trots. :tummenupp
Jepp, fick en l200 hälften billigare än motsvarande hilux... och den e knappast hälfen sämre...:va jag tror att det ligger något i vad du säger om priserna på framför allt amerikanska pickuper, de börjar vara coolt me truck igen:banana

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC